Ik zou graag willen weten wie er intresse zou hebben in een Video of DVD van een seizoen (=12 of 13 aflveringen) van de serie "Bij de Politie" van een bepaald jaar vanaf 1995 tot 2002.
Ik ben al lang opzoek naar de oudere afleveringen van "Bij de politie" Met naame de eerste afleveringen uit 1995 zat een hoop actie in, in latere seizoenen werd dat helaas minder, tot het in 2002 "Stop politie" werd en er eigenlijk geen actie meer inzat. Ik heb contact opgenomen met de producent, dat is Rene stokvis producties en de afleveringen zijn per seizoen te bestellen op Video of DVD. Alleen de prijs is heel erg fors, ruim 200 euro voor één seizoen, dat zijn 12 of 13 afleveringen en duren ruim 20 minuten per aflevering.
Waarom ik deze vraag hier stel is heel simpel. Hoe meer mensen er intresse zouden hebben in een DVD of video van een seizoen bij de politie hoe goedkoper het word voor ons allen. Er mogen kopién gemaakt worden omdat je daar simpelweg © voor betaald, als het maar voor privé gebruik is. Dus stel dat er 10 mensen intresse zouden hebben dan word die 200 euro (van een seizoen van 12 of 13 afleveringen) gedeeld door 10. 10/200= 20 euro P.P en dan komen er nog een paar euro bij voor het te branden CD'tje. Er komt dus een orgineel van de productent en ik zelf kan het van VHS op DVD zetten of van DVD op DVD.
Dus wie er intresse inheeft kan hier een melding van maken en zan dal e-mail contact met je opnemen. Hoe dan ook ik bestel één seizoen van "Bij de Politie" want heb met naame aan de oude afleveringen goeie herineringen met veel actie. Ook leuk de oude golfjes en volkswagen busjes in "Amsterdams wit" dus zonder blauw/roode striping. Ben benieuwd wie hier nog meer intresse in heeft.