http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,19506.0.html
In navolging op dit topic, kwam ik deze website (en bij behorende foto's tegen) vinden jullie dit kunnen?
Bron www.hulpverleningsweb.nl
.....
Volgens mij hebben dit soort dingen totaal geen nieuwswaarde, en dan dit soort foto's erbij, in mijn ogen totaal belachelijk
Blijkbaar ben jij toch ook op die site terecht gekomen en heb je het bericht niet genegeerd...
Daarmee wil ik zeggen dat de "nieuwswaarde" van een bericht afhankelijk is van de mensen (of het aantal mensen) dat het bericht bekijkt zo'n soort website.
Verder snap ik de in dit topic totaal niet waarom er, zonder enige onderbouwing, ernstige verwijten aan het adres van de betreffende ambulancecollega's worden gemaakt. Iedere hobbyfotograaf die een ambulance onder A1 ziet rijden kan hem (proberen te) volgen en vervolgens wat plaatjes schieten.
Het zomaar (nota bene op het hulpverleningsforum) beschuldigen van ambulancecollega's van dit soort zaken vind ik erger dan die paar foto's die de fotograaf op zijn site heeft gezet!
groeten,
René de Caluwé
p.s. verder ben ik niet boos hoor... maar dit haalt het niveau van het hulpverleningsforum enorm omlaag!