Dienst Logistiek (RAD-HM)

Auteur Topic: Dienst Logistiek (RAD-HM)  (gelezen 3804 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DanielB

  • Gast
Gepost op: 1 november 2006, 18:06:10
Ik rij zo'n 4 á 5 dagen per week in de stoptrein naar Zandvoort aan Zee en kom altijd langs de brandweerkazerne van Leiden, waar o.a. de voertuigen van het SIGMA gehuisd staan.

Ook staat er regelmatig buiten een Sprinter-achtige wagen die alleen voorzien is van blauwe striping en beschikt over een laadklep. Nu reed ik ook laatste met de bus (jaja, ik reis veel met het OV) die wagen zag dat deze van de logistieke dienst van RAD-HM is. Nu heb ik eigenlijk een simpele vraag, wat doet deze dienst precies binnen de RAD van Hollands-Midden? Ik ben namelijk zelf student Logistiek & Economie en ik ben benieuwd of er ook binnen de RAD-HM logistieke stages zijn, aangezien mij geleerd is dat er altijd wel iets op logistiek gebied te verbeteren is (don't blame me! mijn docenten zeggen het).




Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 1 november 2006, 20:44:28
Ik rij zo'n 4 á 5 dagen per week in de stoptrein naar Zandvoort aan Zee en kom altijd langs de brandweerkazerne van Leiden, waar o.a. de voertuigen van het SIGMA gehuisd staan.

Ook staat er regelmatig buiten een Sprinter-achtige wagen die alleen voorzien is van blauwe striping en beschikt over een laadklep. Nu reed ik ook laatste met de bus (jaja, ik reis veel met het OV) die wagen zag dat deze van de logistieke dienst van RAD-HM is. Nu heb ik eigenlijk een simpele vraag, wat doet deze dienst precies binnen de RAD van Hollands-Midden? Ik ben namelijk zelf student Logistiek & Economie en ik ben benieuwd of er ook binnen de RAD-HM logistieke stages zijn, aangezien mij geleerd is dat er altijd wel iets op logistiek gebied te verbeteren is (don't blame me! mijn docenten zeggen het).