Hallo,
Dit heb ik (gelukkig) neit zelf mee gemaakt maar gehoord van een kennis.
Omdat ik heel erg verbaast ben van wat er gebeurt was vraag ik me toch af hoe het kan gebeuren.
Ik probeer zo goed mogelijk de situatie te beschrijven.
Het kind van de meneer heeft suikerziekte, en was aan het winkelen in het centrum van de stad.
Ploseling krijgt hij een soort epileptische aanval (hypo) midden op de straat van het centrum.
Dus hij lag niet op de grond maar beweegde de hele tijd.
Omdat het ambulancepersooneel niet goed kon inschatten wat hij had dachten ze dat hij aan de doop (dope?) zat.
En benaderde hem met een agressieve manier.
De broer/zus kwam toevallig langs lopen en zag het en probeerde het te vertellen dat hij suikerziekte had aan de broeders maar die luisterde met geen één oor.
De broer/zus wist hoe hij/zij ermee om moest gaan en probeerde dat duidelijk te maken tegenover het persooneel maarja, die luisterden niet.
2 politie autos en een motor moesten ter plaatsen komen voor dit incident.
Omdat ze nog steeds niet wisten wat er was werd hij meegenomen naar het ziekenhuis (300M verder op) werd hij onder begeleiding weg gebracht, dus politie voor, ambulance en politite achter.
Achteraf bleek het dus om een aanval te zijn van suikerzuikte (uuuh tja).
Alles bij elkaar koste 4000,- (vervoer, ziekenhuis slapen etc.) maar gelukkig was hij goed verzekerd.
Ik ben hier heel erg boos over
Ik hoop dat ik dat ook mag zijn,
Want wat ik niet snap is dat de broeders zo goed opgelijd zijn en dat het nog zo verkeerd kan gaan.
ik wil niet zeggen dat ik het beter kan ofzo maar toch...
bedankt voor het lezen,
En ook voor broeders, dat ze hiervan wat opsteken?
Gr. Niels