Nou,dit is bij de brandweer gewoon verboden.Er wordt elke keer erop gehamert dat een vrijwilliger die naar de kazerne gaat voor een uitruk.Dat die zich net zoals elke andere weggebruiker dient te gedragen.Dus dit soort fratsen zoals knipperledjes en lichtgevende borden mogen niet
Dat klopt inderdaad, maar met de grote hoeveelheid verkeer in sommige dorpen KAN simpelweg de uitruk niet gehaald worden, door niemand! Veel mensen bedenken hier dingen op zoals bijvoorbeeld dit!
Ik keur het niet goed, dat zeker niet! Maar het lichtgevende bordje vind ik wel weer een goede oplossing!
Wat ik veel zie is voertuigen die met alarmlichten zich als een ''idioot'' door het verkeer begeven opweg naar de kazerne! Dan vind ik dit bordje wel een goed alternatief / extra!
Nou ken ik de eigenaar van de auto van bovenstaand filmpje en ik weet dat het niet gebruikt word op de openbare weg maar dat dit filmpje (van de ledflitser) puur als marketing film is opgenomen voor een handeltje in (oranje) flitsers voor o.a wegwerkers! Het verlichtte brandweerbordje word wel gebruikt!