Spreeksleutelhouder

Auteur Topic: Spreeksleutelhouder  (gelezen 8010 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Gepost op: 22 november 2009, 16:26:37
Binnen mijn regio is het oortje geheel ingeburgerd. Ik merk alleen dat als ik langere tijd met een oortje in loop mijn oor pijn begint te doen en ik irritatie heb in mijn oorgang. Dit wordt steeds erger. Ik heb al andere oortjes geprobeerd maar het helpt weinig. Ik heb daarom ook een spreeksleutel geregeld omdat je met een losse porto dat ding op standje 10 moet zetten of hem gewoon niet meer hoort. Ik zie in andere regio's vaak collega's lopen met de spreeksleutel aan de epauletten met een soort lederen houdertje.

Ik heb al veel gezocht maar tot nu toe nog maar 1 bedrijf gevonden die levert wat ik zoek. Wie kan mij er aan meer helpen? Het gaat om een houdertje dat je onder het epaullet aan je overhemd vast maakt en niet wat je er overheen schuift. Dat kan je wel goed vinden.


"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 22 november 2009, 16:45:53
Misschien hier en dan onder portofoons en accessoires ?


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 22 november 2009, 16:50:14
Zoiets?

Bekobi

Firstcarecompany (13e object van boven)

Security Supply (2x)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #3 Gepost op: 22 november 2009, 16:58:24
Die van Bekobi lijkt wel wat op die ik bedoel maar ik was benieuwd of er mensen nog meer bedrijven wisten.

Als ik kijk naar die van de First Care Company lijkt het alsof je die over je strepen moet schuiven, en dat is net wat ik niet wil ;) Of kunnen die ook anders?



Zelfde als die goedkope van Security Supply:
http://www.securitysupply.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,926/category_id,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,78/
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 22 november 2009, 17:29:45
Jij bedoeld de kleine ''leren'' stukjes met een gat er in. Aan het uiteinde zit een metalen oog, waar je porto aan komt te hangen!
Weet welke je bedoeld maar weet niet waar je deze kunt krijgen  :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #5 Gepost op: 22 november 2009, 17:34:39
Heeft vts niet gewoon zoiets in het assortiment trouwens?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #6 Gepost op: 22 november 2009, 17:38:51
Jij bedoeld de kleine ''leren'' stukjes met een gat er in. Aan het uiteinde zit een metalen oog, waar je porto aan komt te hangen!
Weet welke je bedoeld maar weet niet waar je deze kunt krijgen  :|

Even naar de plaatselijke schoenmaker, die maakt zoiets in vijf minuutjes... gat in een leertje en een sleutelring eraan en u is klaar... kost je bijna niets....
 :D
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #7 Gepost op: 22 november 2009, 17:41:27
Heeft vts niet gewoon zoiets in het assortiment trouwens?

Wij studenten mogen niet shoppen bij het VTS dus dat durf ik je niet te zeggen...
En ik denk dat Jerommeke en ik op 1 lijn zitten. Het zijn korte leren stukjes met een gat er in die je aan dat epaulet knoopje hangt en waaraan aan het eind een metalen staafje zit waar je spreeksleutel aan kan hangen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 22 november 2009, 17:47:28
Even naar de plaatselijke schoenmaker, die maakt zoiets in vijf minuutjes... gat in een leertje en een sleutelring eraan en u is klaar... kost je bijna niets....
 :D

Is inderdaad een mogelijkheid, anders even kijken bij je korps, meestal hebben ze wel ergens een lokatie waar je ''dingetjes'' kunt krijgen cq. halen ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #9 Gepost op: 22 november 2009, 18:01:11
Jij bedoeld de kleine ''leren'' stukjes met een gat er in. Aan het uiteinde zit een metalen oog, waar je porto aan komt te hangen!
Weet welke je bedoeld maar weet niet waar je deze kunt krijgen  :|

Ja, deze heb ik ook. Ook gekregen van een brigadier. Zijn niet te koop in de webwinkel. Geen idee waar je deze kunt halen.
Voor m'n jas gebruik ik die van Security supply zoals hierboven staat.
Mocht je geen goede vinden, gewoon je spreeksleutel op je epauletten hangen is bij ons geen probleem.