Leuk stukje in het Haarlems dagblad. Maar alleen jammer dat bepaalde zaken anders worden opgeschreven dan door mij gezegd zijn. Bv opleiding van 10 dgn, ook heb ik mij meer uitgelaten over de module eerste hulp bij waterongevallen die in ontwikkeling is.
10 Dagen !! en hoeveel echte contact uren zijn er dan.
en wat zijn de vereisten waaraan de cursisten vooraf moeten voldoen en wat zit er in de leerstof ?
Een DAN Aquatic training, Zuurstof eerste hulp bij water ongevallen, Compleet werken met een Freeflow set heeft ongeveer 6 contacturen,
Voorwaarde : Iemand moet een geldig Eerste hulp diploma hebben en vaardig door de reanimatietoets komen.Een DAN Oxygen provider training, Zuurstof eerste hulp bij DUIK ongevallen, Compleet werken met een Freeflow en demand systemen set ongeveer 8 - 12 uur.
Voorwaarde : Iemand moet een geldig Eerste hulp diploma hebben en vaardig door de reanimatietoets komenEen DAN Oxygen provider ADVANCED training, Zuurstof eerste hulp bij DUIK ongevallen, Compleet werken met een Freeflow en demand systemen, MTV100 en Ballonbeademing set ongeveer 6 uur.
Voorwaarde : Iemand moet een geldig Eerste hulp diploma EN een DAN Oxygenprovider brevet van maximaal 1 jaar oud hebben en vaardig door de reanimatietoets komenDus in het ergste geval doe je alleen over de zuurstof eerste training 18 contact uren..
Een complete DAN First Responder opleiding, das inclusief AED en Harzard Marine Life duurd ongeveer 32 uur.. Dus geen 80 uur.. !!!!