Hallo!
Ik vroeg me iets af. Ik heb laatst het thuisbezoek gehad, alleen was dit niet bij mij thuis, maar op locatie van de politie. Er werd mij gevraagd of ik ooit in aanraking geweest ben met politie / justitie. Ik heb vervolgens met nee geantwoord. Echter ben ik dus kennelijk wel in aanraking geweest met politie werd mij verteld. Om maar met de deur in huis te vallen zal ik vertellen wat er naar boven kwam.
- Ik ben ooit staande gehouden tijdens een alcoholcontrole, waarbij mijn gegevens genoteerd zijn ( ik had niks gedronken en dat stond ook vermeld zij de dame waar ik het gesprek mee had )
- Ik heb een keer tijdens een treinrit een boete gekregen, omdat de conducteur vond dat mijn foto op mijn ov niet duidelijk zichtbaar was. Vervolgens weigerde ik mijn adresgegevens op te noemen en is er politie bij gekomen. Daarna gewoon mijn gegevens alsnog opgegeven en verder niks aan de hand.
Nu vroeg ik mij dus af of hier heel zwaar aan gehecht wordt. Ik wist namelijk oprecht niet dat dit werd verstaan onder in aanraking met politie / justitie. Dit heb ik ook tijdens het gesprek verteld, alleen ben ik nu best gespannen om het zo maar te noemen ( wacht nu al bijna 2 weken op de uitslag ).
Ik hoop dat iemand mij wat gerust kan stellen