Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten

Auteur Topic: Foto's van prio 1 rijdende hulpdiensten  (gelezen 549691 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Reactie #1120 Gepost op: 10 oktober 2012, 10:44:09
;D
Die leunen tegen de wind in.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1121 Gepost op: 14 oktober 2012, 22:53:44
Vannacht bij een verkeerscontrole in Barneveld vertrok de noodhulp ineens met spoed. Ik zag in mijn linkerooghoek een Touran plots vaart maken. 1 Seconde tijd. 1 Kans. Geen tijd voor instellingen of op de juiste plaats gaan staan. Resultaat was toch nog wel redelijk:

Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

specialagent112

• Forum gebruiker
Reactie #1122 Gepost op: 14 oktober 2012, 23:46:09
Ik vind het een erg mooie foto hoor luke! Ik vind dat juist bij dit soort fotos dat je nog meer spoed ziet in een spoedrit...

Pully

• agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #1123 Gepost op: 15 oktober 2012, 12:38:30
Vannacht bij een verkeerscontrole in Barneveld vertrok de noodhulp ineens met spoed. Ik zag in mijn linkerooghoek een Touran plots vaart maken. 1 Seconde tijd. 1 Kans. Geen tijd voor instellingen of op de juiste plaats gaan staan. Resultaat was toch nog wel redelijk:

Jammer dat je de instellingen niet hebt kunnen veranderen  ;)

Even een geintje, ik vind het een hele mooie foto! Zoals Specialagent112 al aangeeft, je ziet de snelheid in je foto.

Er staan foto's in dit topic die minder mooi zijn.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1124 Gepost op: 15 oktober 2012, 19:42:04

Je uitleg geeft al aan dat je geen tijd had.
Ondanks dat een fraai beeld! mooi!
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

Bruin511

• Forum gebruiker
Reactie #1125 Gepost op: 16 oktober 2012, 00:15:26
Inderdaad mooi beeld, heerlijk om wat snelheid er uit te kunnen halen. IK zou je wel een tip geven. Ik zou de rechter zijde de persoon met de gele jas of hesje aan wegkroppen. Een menselijk oog kijkt altijd naar de lichtere plekken, en mijn aandacht wordt eerst naar de auto getrokken en dan naar de persoon in het hesje. Terwijl je volgens mij de kijk richting naar de rij richting van het voertuig zou willen plaatsen. Probeer eens met knippen tot een spannendere compo te komen, met de het onderwerp de auto in de 1/3 2/3 verhouding...

Zou je de foto als de situatie zich weer voordoet kunnen her produceren?

Succes!

Piecke

• Senior gebruiker
Reactie #1126 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:13:33
TS3631 van Brandweer Vriezenveen met spoed op de open dag van brandweer Twenterand:

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #1127 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:48:08

Redelijk nieuwe politiesurveillance met spoed naar grote brand grip 2, door de rook. @Raymon Otter www.hvnieuws.nl
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1128 Gepost op: 21 oktober 2012, 22:53:44
Leuke foto maar ik zou hem wel even recht zetten...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Canonfreak

• Senior gebruiker
Reactie #1129 Gepost op: 25 oktober 2012, 23:10:36
Een ambulance met spoed door het verkeer, onderweg naar een ziekenhuis.