P2000 piepers

Auteur Topic: P2000 piepers  (gelezen 2565 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn Prinsheem

  • Gast
Gepost op: 14 oktober 2005, 12:08:43
Hallo allemaal,

Graag jullie advies over het volgende. Ik wil voor mij zelf een P2000 alarmontvanger aanschaffen maar weet niet goed welke. Omdat er vast vele zijn met enige ervaringen met P2000 piepers vraag ik jullie advies.

Ik heb drie wensen eigenlijk:
1 Ik wil graag dat de alarmontvanger altijd afgaat (piept) op het korpsalarm van het dorp waar ik woon.
2 Ik wil graag dat ik de alarmontvanger af kan laten gaan, piepen of alleen trillen) op de monitorcode van de regio. Deze gaat dan af bij elke alarmering in de regio. Maar ik wil deze code makkelijk uit kunnen zetten als ik bv niet wil dat ik door elk alarm gestoord word en dat de pieper alleen af gaat voor het plaatselijke korps.
3 Ik wil graag dat ik de capcodes en andere stellingen zelf simpel kan wijzigen, het liefst zonder programmeerset.

Wat raden jullie mij aan?

Groet,

Martijn Prinsheem




Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2005, 13:08:29
Wat ik je aanraad is om even te kijken op het Scannerforum: http://www.scannerforum.nl/forum/viewforum.php?f=24&sid=d24210ae39894250421bf7361aade2f2.

Tip: de nieuwe versie van de Jupiter Pro is erg goed en met de hand programmeerbaar, maar ook de Bravo 802/Pro-one pager is erg goed (alleen niet met de hand programmeerbaar). Dus mij lijkt de Jupiter Pro van www.p2000shop.nl de beste keuze voor jou.  Service daar is goed. Voor meer info zou ik even kijken op het scannerforum.

Groet,

Michel


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2005, 00:42:30
Ben sinds een week de trotse eigenaar van een Jupiter Pro en super tevreden!!! Via p2000shop.nl gekocht!
greetz,  Enrique


tcf600

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2005, 12:20:41
Ik heb ook een Jupiter PRO ter mijn beschikking en ik ben er ondanks een klein fabricagefoutje zeer tevreden over!!

Zeer handige functies, waaronder een nachtstand  ;D
Dus wel de melding krijgen maar niet wakker getrild en gepiepd worden  ;D :D Gewoon 's morgens ff teruglezen wat er 's nachts is gebeurd  ;)

Echt een aanrader!!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2005, 12:27:58
Ik heb ook een Jupiter PRO ter mijn beschikking en ik ben er ondanks een klein fabricagefoutje zeer tevreden over!!

Zeer handige functies, waaronder een nachtstand  ;D
Dus wel de melding krijgen maar niet wakker getrild en gepiepd worden  ;D :D Gewoon 's morgens ff teruglezen wat er 's nachts is gebeurd  ;)

Echt een aanrader!!

wat voor foutje bedoel je ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tcf600

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2005, 01:00:49
wat voor foutje bedoel je ?


Verlichting blijft branden bij het invoeren van een nieuwe batterij. Deze blijft net zolang branden totdat de batterij een bepaald niveau heeft bereik. Nadat werkt hij weer helemaal zoals het zou moeten :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2005, 18:51:47
ik heb de jupiter pro nu binnen, ik moet zeggen dat hij erg goed bevalt ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2005, 16:23:18
Is de Jupiter pro een beetje makelijk te programeren?
TWITTER foto's suck....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #8 Gepost op: 30 oktober 2005, 18:07:17
zeker weten, die capcodes en dergelijke kan een leek (waar ik onder val :P) er zo inzetten en veranderen!
De rest van de dingen kun je ook makkelijk doen alleen heb je met sommige dingen wel een progammer nodig (zoals het aanzetten van piep en tril tegelijk)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !