grote brand Rotterdam 14-10-05

Auteur Topic: grote brand Rotterdam 14-10-05  (gelezen 3090 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MHL

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 14 oktober 2005, 17:33:31


De eerste foto.  :laugh:


MHL

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 14 oktober 2005, 18:05:08
En er staat nou een hele brug in de brand bij het eiland van brienenoord.

Rookontwikkeling vanaf winkelcentrum Zuidplein te zien.

Heb Remon zijn vader ff een seintje gegeven.  ;D


MHL

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 14 oktober 2005, 19:52:39
Het ging dus om een houten brug die onder de brienenoordbrug volledig in de brand stond.

De Kazerne Groene Tuin heeft hem geblust samen met een Blusboot van de Havendienst.


Een brandende loopbrug op een bedrijventerrein onder de Van Brienenoordbrug heeft voor grote verkeershinder gezorgd. Bij de brand kwam zoveel rook vrij dat de politie de A16 ter plaatse helemaal moest afsluiten. 
 
Na een half uur kon de Van Brienenoordbrug weer open. De oorzaak van de brand in de houten loopbrug onder de A16 is niet bekend.

Bron: Rijnmond.nl


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 14 oktober 2005, 20:03:22
Het ging dus om een houten brug die onder de brienenoordbrug volledig in de brand stond.

De Kazerne Groene Tuin heeft hem geblust samen met een Blusboot van de Havendienst.


Een brandende loopbrug op een bedrijventerrein onder de Van Brienenoordbrug heeft voor grote verkeershinder gezorgd. Bij de brand kwam zoveel rook vrij dat de politie de A16 ter plaatse helemaal moest afsluiten. 
 
Na een half uur kon de Van Brienenoordbrug weer open. De oorzaak van de brand in de houten loopbrug onder de A16 is niet bekend.

Bron: Rijnmond.nl


Ik weet ondanks dat ik aan de andere kant van de brienenoordbrug en binnen 3 minuten op e snelweg kan zijn. (wat nu niet ging omdat ze het helemaal dicht gooide) Heb ik geen bedrijventerrein gezien.. dat heb ik gemist  ;D ;D ;D ;D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 14 oktober 2005, 22:32:37
foto's van die brug en die woningbranden, staan er op


brw_sluis

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2005, 22:53:42
Ziet er een lekker brandje uit :)