maar groot verschil vindt ik persoonlijk ook nog dat we het hier hebben over een stagiaire in plaats van een gediplomeerde anesthesiemedewerker (als ik het goed begrepen heb)
Natuurlijk vind jij dat een groot verschil.
Ik kan helemaal niets met de uitspraak van Expert aangezien ik eerst moet weten wat er zich er precies afspeelde op de operatiekamer. Ik ben niet te beroerd om harde oordelen te vellen over het handelen van medisch professionals. Ik doe het pas als ik exact weet wat de anesthesioloog heeft gedaan/gezegd, wat de anesthesiemedewerker heeft gedaan en gezegd en wat de BMH-er heeft gedaan.
Het zegt dus dat ik minimaal drie betrokkenen onafhankelijk van elkaar wil horen/bevragen.
Het komt op mij namelijk vreemd over als iemand ergens stage komt lopen direct even de gasknoppen in de "goede stand" gaat zetten zonder overleg met de anesthesioloog en/of zijn stagebegeleider.
Ik heb in mijn loopbaan ontzettend veel stagelopers gezien, een stageloper bij de huishoudelijke dienst durft de instellingen van de vloerpoetsmachine niet eens te wijzigen zonder het eerst te vragen.
Ik neem aan dat forumlid Expert de patient heeft geinformeerd over dit voorval en een melding incident patientenzorg heeft gedaan.