Bij de volwassenen kun je er toch van uit gaat dat je op een profesionele wijze met elkaar om gaat en je komt als dame ook niet met een mini rok naar een herhalings les toch?
met name bij de jeugd groep word er een beetje op geled dat de dames op elkaar oeffen met bepaalde handelingen.
We hebben voor een school project een web site gemaakt over jeugd EHBO hier hebben we de jeugd van de afdeling voor gebruikt maar voor de reanimatie ben ik zelf door de knieën gegaan met POB (Pijn Op de Borst) en een pleeg i.o. heeft zowel de plaats bepaling gedaan als de beademing deze betreffende opnamen hebben we extra gemaakt om te onderstrepen dat hij tijdens het beademen kijkt naar "borst-buik".
De jeugd leden hebben ik het voorgaande overleg ook aangegeven wijnig intresse te hebben in deze serie opnames terwijl ze zich bijna verdrongen hebben om aan de anderen mee te werken.
Zo zie je met een beetje overleg en vooral duidelijk maken wat de bedoeling is kun je zeker op elkaar oeffenen (hoewel we het er over eens waren dat het geen pretje was die opnamen van het beademen ondanks het beademings doekje wat er tussen zit)
Voor de plaat bealing ben ik al vaker op de grond of tafel gaan liggen omdat ik wat meer "overbodige vet cellen" heb dan de meesten bij ons.
Voor diegene die intresse hebben de site:
http://home.hetnet.nl/~geordi/