Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005

Auteur Topic: Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005  (gelezen 31497 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MHL

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 16 oktober 2005, 13:46:50
We komen hier wel op terug als er nader bericht is.

Krijg ke zoveel verhalen hier.  ::)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 16 oktober 2005, 13:47:27
-Misschien heeft hij het niet gezien.
-Misschien vond ie het wel te link om te stoppen op de rijksweg en heeft ie z'n plicht volbracht door 1-1-2 te bellen.
-Misschien was ie bang voor wat ie aan ging treffen.

En dan nog, al zou hij zijn doorgereden terwijl hij het had zien gebeuren, dan is hij nog niet schuldig aan het ongeval!

Dit zijn ook punten waar je aan moet denken.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

zover bekend zijn alle getuige gestopt!
En de mensen die het acher zich hebben zien gebeuren ja lastig omdat nog even vol de remmen in te trappen. Dan kunnen we gelijk door voor een ongeval met beknelling.


agent

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 16 oktober 2005, 14:31:55
Wilco,

Je doet nu net in het bericht of het de schuld is van de agent is, dat is dus niet het geval!
En ik was gisteravond bij het ongeval op de A15. En uiteraard mag ik ook niet oordelen over wat er gebeurt is, maar voorlopig wijst alles op een opzettelijke aanrijding ( laat ik het dan maar zo zeggen )

En wij zijn door het ongeval allemaal zwaar geschokt. Dus misschien is het ook wel slim als jij ook niet oordeelt, jij bent de gené die zeg dat niemand mag oordelen maar vervolgens zet jij in je bericht verschilden dingen die gebeurt zoude kunnen zijn, en bij al dezen oordelen heeft de agent het verkeerd gedaan!

-Misschien heeft hij het niet gezien.
-Misschien vond ie het wel te link om te stoppen op de rijksweg en heeft ie z'n plicht volbracht door 1-1-2 te bellen.
-Misschien was ie bang voor wat ie aan ging treffen.

En dan nog, al zou hij zijn doorgereden terwijl hij het had zien gebeuren, dan is hij nog niet schuldig aan het ongeval!

Dit zijn ook punten waar je aan moet denken.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 16 oktober 2005, 14:37:41
Wilco,

Je doet nu net in het bericht of het de schuld is van de agent is, dat is dus niet het geval!
En ik was gisteravond bij het ongeval op de A15. En uiteraard mag ik ook niet oordelen over wat er gebeurt is, maar voorlopig wijst alles op een opzettelijke aanrijding ( laat ik het dan maar zo zeggen )

En wij zijn door het ongeval allemaal zwaar geschokt. Dus misschien is het ook wel slim als jij ook niet oordeelt, jij bent de gené die zeg dat niemand mag oordelen maar vervolgens zet jij in je bericht verschilden dingen die gebeurt zoude kunnen zijn, en bij al dezen oordelen heeft de agent het verkeerd gedaan!


Beste Agent,

Sterkte aan u en uw collega's  ;)


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #54 Gepost op: 16 oktober 2005, 14:52:21


En dan nog, al zou hij zijn doorgereden terwijl hij het had zien gebeuren, dan is hij nog niet schuldig aan het ongeval!



Niet aan het ongeval. Maar je heb wel de plicht om te gaan helpen als er nog niemand bij is. Zijn er genoeg mensen die hulpverlenen rij ik ook door. Maar heb vaak genoeg ook hulpgeboden als er nog niemand bij was.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #55 Gepost op: 16 oktober 2005, 14:52:32
Wilco,

Je doet nu net in het bericht of het de schuld is van de agent is, dat is dus niet het geval!
En ik was gisteravond bij het ongeval op de A15. En uiteraard mag ik ook niet oordelen over wat er gebeurt is, maar voorlopig wijst alles op een opzettelijke aanrijding ( laat ik het dan maar zo zeggen )

En wij zijn door het ongeval allemaal zwaar geschokt. Dus misschien is het ook wel slim als jij ook niet oordeelt, jij bent de gené die zeg dat niemand mag oordelen maar vervolgens zet jij in je bericht verschilden dingen die gebeurt zoude kunnen zijn, en bij al dezen oordelen heeft de agent het verkeerd gedaan!


Beste agent,

Allereerst oordeel ik absoluut niet en al helemaal niet richting de betreffende motoragent.
Ik geef alleen aan dat het ongeval ook anders heeft kunnen gebeuren, zonder dat ik iemand bewust als schuldige aanwijs.

Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de betreffende mogelijke veroorzaker bij voorbaat al z'n hele leven de gevangenis in moet en zelfs ter dood veroordeeld moet worden. Dit terwijl er nog niets met zekerheid vast staat!

Dat u anders tegen dit incident aankijkt is wellicht logisch. U was ter plaatse en heeft misschien de beschikking over meer informatie. De rest van de (meeste) reageerders halen hun informatie uit de media of hebben misschien e.e.a. gehoord over de scanner.

Nogmaals, ik probeerde slechts ook andere kanten van het verhaal op te werpen zodat mensen niet gelijk met een oordeel klaar staan.
Dat dit mischien als oordeel richting de motoragent lijkt is jammer, maar absoluut niet de bedoeling.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #56 Gepost op: 16 oktober 2005, 14:54:45
Niet aan het ongeval. Maar je heb wel de plicht om te gaanm helpen als er nog niemand bij is. Zijn er genoeg mensen die hulpverlenen rij ik ook door. Maar heb vaakgenoeg ook hulpgeboden als er nog niemand bij was.

Jij kan misschien tegen bloed. En jij durft misschien wel de confrontatie aan te gaan met een gruwelijk beeld.
Dat wil niet betekenen dat iedereen daar tegen kan.
En hulp bieden volstaat ook door het landelijke alarmnummer te bellen en daar het incident door te geven. En dat zijn dingen die een rechter hoort te achterhalen, zodat hij daar zijn oordeel over kan vellen.
Deze taak is niet aan jou of één van de andere reageerders besteed.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 16 oktober 2005, 15:04:26
Beste agent,

Allereerst oordeel ik absoluut niet en al helemaal niet richting de betreffende motoragent.
Ik geef alleen aan dat het ongeval ook anders heeft kunnen gebeuren, zonder dat ik iemand bewust als schuldige aanwijs.

Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de betreffende mogelijke veroorzaker bij voorbaat al z'n hele leven de gevangenis in moet en zelfs ter dood veroordeeld moet worden. Dit terwijl er nog niets met zekerheid vast staat!

Dat u anders tegen dit incident aankijkt is wellicht logisch. U was ter plaatse en heeft misschien de beschikking over meer informatie. De rest van de (meeste) reageerders halen hun informatie uit de media of hebben misschien e.e.a. gehoord over de scanner.

Nogmaals, ik probeerde slechts ook andere kanten van het verhaal op te werpen zodat mensen niet gelijk met een oordeel klaar staan.
Dat dit mischien als oordeel richting de motoragent lijkt is jammer, maar absoluut niet de bedoeling.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

Je berichten komen wel zo over zoals ''agent'' het vermeld!


agent

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 16 oktober 2005, 15:06:37
Wilco,

Ik ga er maar niet meer op in.
Je weet blijkbaar alles beter!
Je zal vast een populairen jonge zijn in het forum zo te zien is iedreen het met je eens maar (niet heus !)


MHL

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 16 oktober 2005, 15:08:01
Wat heeft het nou met het achterhalen te maken van een rechter. Moskovich is hier niet hoor.

Die agent is ter plaatse geweest, heeft de situatie gezien, heeft wellicht een oordeel maar nog geen bewijs.

Dus zal ik maar even een recht erbij halen:

Hij is schuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Tot dusver wijst alles in het nadeel van de mogelijke verdachte.