Wilco,
Je doet nu net in het bericht of het de schuld is van de agent is, dat is dus niet het geval!
En ik was gisteravond bij het ongeval op de A15. En uiteraard mag ik ook niet oordelen over wat er gebeurt is, maar voorlopig wijst alles op een opzettelijke aanrijding ( laat ik het dan maar zo zeggen )
En wij zijn door het ongeval allemaal zwaar geschokt. Dus misschien is het ook wel slim als jij ook niet oordeelt, jij bent de gené die zeg dat niemand mag oordelen maar vervolgens zet jij in je bericht verschilden dingen die gebeurt zoude kunnen zijn, en bij al dezen oordelen heeft de agent het verkeerd gedaan!
Beste agent,
Allereerst oordeel ik absoluut niet en al helemaal niet richting de betreffende motoragent.
Ik geef alleen aan dat het ongeval ook anders heeft kunnen gebeuren, zonder dat ik iemand bewust als schuldige aanwijs.
Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de betreffende mogelijke veroorzaker bij voorbaat al z'n hele leven de gevangenis in moet en zelfs ter dood veroordeeld moet worden. Dit terwijl er nog niets met zekerheid vast staat!
Dat u anders tegen dit incident aankijkt is wellicht logisch. U was ter plaatse en heeft misschien de beschikking over meer informatie. De rest van de (meeste) reageerders halen hun informatie uit de media of hebben misschien e.e.a. gehoord over de scanner.
Nogmaals, ik probeerde slechts ook andere kanten van het verhaal op te werpen zodat mensen niet gelijk met een oordeel klaar staan.
Dat dit mischien als oordeel richting de motoragent lijkt is jammer, maar absoluut niet de bedoeling.
M.v.g.,
Wilco Hogenbirk