Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005

Auteur Topic: Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005  (gelezen 31508 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #90 Gepost op: 21 oktober 2005, 22:32:24
ook in amsterdam schijnt er vandaag een auto op een motoragent te zijn in gereden

zodirecht meer in hart van nedeland sbs6
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #91 Gepost op: 21 oktober 2005, 22:36:04
Vanavond in Hart van Nederland:
5 straatracers zijn aangehouden voor het opzettelijk aanrijden van een motoragent. Het 38-jarige slachtoffer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis.


www.sbs6.nl
 ???


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #92 Gepost op: 21 oktober 2005, 22:48:11
er was in amsterdam op een motoragent ingereden

de agent raakte hier bij niet gewond (eerste of tweede item)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #93 Gepost op: 26 oktober 2005, 21:04:17
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=31610

http://www.rijnmond.nl/auto_image_cache/0369208ca336ba563633b1369dbee760_315_180_98400.jpg

Voorarrest verdachten motorincident verlengd
Het voorarrest van twee mannen die ervan worden verdacht een motoragent opzettelijk te hebben aangereden, is vanmiddag verlengd. Eén van de verdachten is een 20-jarige inwoner van Spijkenisse. Hij zou de auto hebben bestuurd die over de agent heen reed. In totaal zitten nu 3 verdachten vast.
uitgegeven: 17:10 26-10-2005 gewijzigd: 17:10 26-10-2005

De 38-jarige Hans Jeanson uit Spijkenisse werd vorige week zaterdag op de A15 bij Charlois van z'n motor gereden en raakte daarbij zwaar gewond.

De daders reden in een gestolen auto die dezelfde avond uitgebrand werd teruggevonden in Rhoon. In eerste instantie werden vijf mannen opgepakt, twee van hen zijn gisteren al wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten.


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geďnteresseerde buitenstaander
Reactie #94 Gepost op: 27 oktober 2005, 19:52:26
hallo

ik las zojuist het volgende nieuwsbericht op Fok!.nl, het bericht zelf afkomstig van de site van Telegraaf. ik zal wel even de link naar het bericht posten:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/58900

ik vond dit echt een schokkend bericht, net zoals het voorval zelf uiteraard!! de dader blijkt dus een zeer gewelddadige jeugdcrimineel te zijn die na de beste motoragent klem hebben proberen te rijden, hem maar vol heeft aangereden cq overreden.

ik lees ook dat de betreffende crimineel bij zijn aanhouding vorige week weer zijn auto als wapen gebruikte en 2 auto's van het AT aanreed.

Ik weet dat het de harde werkelijkheid is, maar ik kan soms haast niet geloven dat dit soort tuig hier rondloopt, dit is toch iemand die de komende lange tijd achter slot en grendel moet zitten? 15 jaar + tbs ofzo

Opnieuw veel sterkte toegewenst aan de agent, ik lees dat zijn situatie nu nog steeds bijzonder ernstig is!


guest1564

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 28 oktober 2005, 14:57:39
Motoragent aangereden bij ramkraak

 
Den Haag - Een 33-jargie hoofdagent is donderdagavond op de Rijswijkseweg in Den Haag aangereden door een nog onbekende automobilist. Het betrokken voertuig was kort daarvoor weggereden bij een ramkraak aan de Koningin Julianalaan in Voorburg. Twee inzittenden van dit voertuig hadden bij een computerzaak enkele goederen weggenomen.

De motoragent zag op het Spaarneplein het voertuig rijden en zette direct de achtervolging in. Net voor het viaduct van de Rijswijkseweg nabij het Hollands Spoor stopte de bestuurder van de auto op de rijbaan en reed vervolgens vol gas achteruit en ramde de onfortuinlijke motoragent.

Door de klap werd de agent zo’n drie meter door de lucht geslingerd en kwam met een klap op het wegdek. Het voertuig reed vervolgens verder en werd korte tijd later leeg aangetroffen op de Laakkade.

Eerder deze maand verloor een 38-jarige motoragent van het korps Rotterdam-Rijnmond een been nadat hij volgens ooggetuigen opzettelijk was aangereden door een automobilist op de snelweg A15.

De motorfiets raakte bij de aanrijding in Den Haag zwaar beschadigd. Wonderwel raakte de agent daarbij niet gewond. De politie roept getuigen van de ramkraak zich te melden via het landelijke telefoonnummer 0900-8844.
Blikopnieuws :-\


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #96 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:23:44
Het gaat toch geen rage worden.....?  :-\


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #97 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:36:43
Nieuwsbericht op www.rijnmond.nl

Donderdagmiddag is een 24-jarige motoragente gewond geraakt toen zij op de Venuslaan in Dordrecht werd aangereden door een auto. De 55-jarige bestuurster uit Dordrecht wilde een parkeervak uitrijden en heeft daarbij vermoedelijk de agente over het hoofd gezien. 
 
Een aanrijding was het gevolg. De agente raakte gewond aan pols en enkel en is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht.

De auto en de motor raakten beiden beschadigd.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


guest1564

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 29 oktober 2005, 12:47:33
Het gaat toch geen rage worden.....? :-\

Mijn mening is..dit zoveel mogelijk uit de media te houden. Zometeen wordt het echt een rage


ltdoka

  • Gast
Reactie #99 Gepost op: 29 oktober 2005, 20:31:41
Je kunt nu wel zeggen laat dit a.u.b. uit de media blijven straks is het een rage maar, laat ik je dan direct even uit de brand helpen.

Een weekje geleden is in Enkhuizen het zelfde gebeurd bij een controle van een automobilist, de man reed achteruit weg op het vlakwater en vond zijn weg geblokkeerd door een vrachtwagen waarop hij volgas maar, nu naar voren, het hazepad koos hierbij de motoragent bij van de weg rijdend, de laatste kon net optijd wegspringen en bleef, behoudens de schrik en een gezicht wat zo bleek was als een vaatdoek, verder ongedeerd.

Dit bericht is als een dagelijks PERSBERICHT door de politie NHN zelf naar buitengebracht dus wanneer men bang is dat het een rage wordt dan lijkt het mij slim dat de politie het zelf ook voorzich houd...

Dat neemt overigens niet weg dat het voor de motoragenten niet te hopen is dat de minder sociale nederlanders het tot een sport gaan verheffen.