Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005

Auteur Topic: Agent Gewond bij ongeval - A15 Europoort 15/10/2005  (gelezen 31509 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 16 oktober 2005, 09:33:08
Moet die arme man echt zijn been missen ?? :'(

Ja het is echtwaar.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #31 Gepost op: 16 oktober 2005, 10:32:42
Tja,ik heb de berichten ook gelezen dat die agent z,n been moet missen.Heel erg veel sterkte aan de agent  :-\


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #32 Gepost op: 16 oktober 2005, 10:40:21
Hierbij wens ik de betrokken motorrijder heel veel sterkte toe, ok de familie van het slchtoffer.
Verder ook al de collega's van het district Zuid van het korps Rotterdam-Rijnmond heel veel sterkte toegewenst.

Ik hoop dat ze de dader heel snel pakken. Hij heeft iemand zijn leven geheel verziekt en dan niet te vergeten wat hij ook de familie heeft aangedaan.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


ltdoka

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 16 oktober 2005, 10:57:11
Aller eerst natuurlijk sterkte voor alle betrokkenen...

Hopelijke trekt de overheid ook lering uit dit ongeval om alle motorrijders extra te beschermen, als je op de foto ziet hoe de fiets onder de vangrail zit dan is er weinig fantasie voor nodig om je voor te stellen dat het net scheermessen zijn, een schrale troost is dat de betrokken agent zijn been kwijt raakt als de fiets er anders onder was gekomen had het misschien zijn hoofd geweest...
Hiermee wil ik absoluut de veroorzaker NIET vrijpleiten die moeten ze gewoon hangen voor poging tot moord (of het slachtoffer nu een agent is of niet) ik wil hiermee wel aangeven dat het al langer bekend is dat vangrails voor motorrijders net scheermessen zijn en daarmee de weg beheerder ook niet geheel vrijuit gaat, van de opbrengsten van de flitspalen had m.i. ook wel eens wat gedaan kunnen worden om de veiligheid op de weg op andere manieren te verhogen dan alleen allerlei onzinnige maatregelen als snelheidsbegrenzers en drempels, hopenlijk gaat men nu ook de echte onveiligheden aanpakken, alleen diep triest dat er eerst een agent moet "verongelukken" om die onveiligheden aan te tonen


Gast48368

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 16 oktober 2005, 11:51:20
Ik las het net op Nu.......vreselijk voor die agent....... :-X :-\


Inderdaad, die vangrails zijn moordenaars voor motorrijders......... :-\ Maar ik ben bang dat dat altijd zo zal blijven.................. :-X


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:16:01
Hoe ziek kan je zijn ???
je kan op z'n minst even stoppen.
Hoop dat ze em pakken en in een isoleer stoppen en de eerst komende 50 jaar niks meer aan doen.
Sterkte voor alle betrokkenen en collega's


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #36 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:28:50
Dit doet me weer denken aan ong. jaartje terug toen ze een collega motorrijder bij een staandehouding hebben proberen te overrijden met een gestolen voertuig. Is geukkig niet gelukt, en de dader was een welbekende klant en is een dag later aangehouden. Dit leverde hem wel een jaar onvoorwaardelijk celstraf op, zonder dat er blijvend lichamelijk letsel was toegebracht!


(foto: 112 groningen)

Het is schrijnend om te ervaren dat er soms zoveel en zo zwaar geweld wordt aangewend om een straf te kunnen onlopen.....

Ik wil de collega in kwestie en zijn mede collega's en famile dan ook erg  veel sterkte toewensen bij het herstel  en verwerking van dit diep tragische voorval.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #37 Gepost op: 16 oktober 2005, 12:36:59
Ongelooflijk dit, echt verschrikkelijk en vooral onbegrijpelijk. Heel veel sterkte aan alle collega's die hem kennen en natuurlijk zijn familie. Er lopen heel wat idioten vrij rond, die koste wat het kost aan een straf (hoe lullig bekeurinkje ook) willen ontkomen. Die verdachte zal hopelijk een zeer zware straf krijgen, maar mijns inziens kan zijn straf echt nooit zwaar genoeg zijn. Dat soort ********* kan het geen moer schelen wat ze je aandoen; het enige waar ze om geven is zichzelf. Stilletjes hoop je wel eens dat dat soort figuren geen motorrijder of andere weggebruiker tegenkomt op de weg, maar een flinke boom....
greetz,  Enrique


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #38 Gepost op: 16 oktober 2005, 13:09:43
Motoragent moet been missen na ernstig ongeval

 
Rotterdam - Zaterdagavond is rond 20.30 uur op de A15 ter hoogte van Charios een motorrijder van de politie Rotterdam zwaar gewond geraakt. Door nog onbekende oorzaak is de motorrijder ten val gekomen en is hierbij zo ernstig gewond geraakt dat hij een been zal moeten missen. Volgens ooggetuigen zou de agent op zijn motor opzettelijk zijn aangereden door een nog onbekende automobilist.

Een woordvoerster van de politie Rotterdam bevestigt dit bericht van de getuige, maar eerst zal een uitvoerig onderzoek plaatsvinden om vast te kunnen stellen of er opzet in het spel was.
Op dit moment is de politie wel op zoek naar een mogelijk verdacht voertuig die betrokken zou kunnen zijn geweest bij dit ongeval. De A15 is voor een deel afgesloten. Technische recherche onderzoekt het ongeval. 

www.blikopnieuws.nl

Beste mensen,

Wanneer leren jullie nu eens om niet direct mensen te veroordelen. Volgens bovenstaande bericht is het niet geheel duidelijk of het überhaubt een aanrijding betrof en er is al helemaal niets bekend over opzet.

Totdat de mogelijke veroorzaker veroordeeld is door een rechter, is de persoon hooguit verdacht!

Jullie spreken over een leven dat verwoest wordt en dat is geheel terecht, maar als je mensen vroegtijdig en misschien onterecht veroordeeld, dan kun je ook behoorlijke schade aanrichten.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

P.S. Uiteraard wens ik de betrokken agent, z'n familie, vrienden en collega's heel veel sterkte toe.


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #39 Gepost op: 16 oktober 2005, 13:23:19
Beste mensen,

Wanneer leren jullie nu eens om niet direct mensen te veroordelen. Volgens bovenstaande bericht is het niet geheel duidelijk of het überhaubt een aanrijding betrof en er is al helemaal niets bekend over opzet.

Totdat de mogelijke veroorzaker veroordeeld is door een rechter, is de persoon hooguit verdacht!

Jullie spreken over een leven dat verwoest wordt en dat is geheel terecht, maar als je mensen vroegtijdig en misschien onterecht veroordeeld, dan kun je ook behoorlijke schade aanrichten.

M.v.g.,
Wilco Hogenbirk

P.S. Uiteraard wens ik de betrokken agent, z'n familie, vrienden en collega's heel veel sterkte toe.

Dan zou je moeten afspreken om niet eerder met een topic te beginnen voordat je wat weet. Kijk maar in het begin van deze topic.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright