Foto's bezoekje Visser Carrosserie Leeuwarden

Auteur Topic: Foto's bezoekje Visser Carrosserie Leeuwarden  (gelezen 8692 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #10 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:11:02
hoe gaat dat eigenlijk daar tijdens een uitruk??
er worden er toch niet verschillende verplaatst of zo??
je wordt er wel zenuwachtig van,van die opstelling.






De rest van de foto's plus een verslagje van die dag is te vinden op mijn pas aangemaakte webspace :

http://spaces.msn.com/members/medic-1/


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:12:23
Uitruk?  ::)


mark.

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:33:34
mad marv: Visser is een carroserie bouwer

Karim:   Geweldige foto's echt heel mooi maar, er staat 1 foto tussen waarbij jij zet dat het een oude ambu is met geel zwaailicht. klein foutje.

Dit is namelijk 1 van de weinige mortulances die in nederland hebben gereden, deze is met Miesen opbouw.  Meer foto's staan bij gebruikte voretuigen op www.visser.nl

[verwijderd door de admin]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:35:08
kun jij toevallig ook uitleggen wat een mortulance is, vraag het me al een tijdje af en nu denk ik er weer aan

ik gok op een speciaal ingerichte ambulance die na het overlijden van een persoon bij bijv. ongeval het slachtoffer op komt halen omdat de ambulance hem niet mag vervoeren en de lijkwagen of te laat is, of het slachtoffer niet mag vervoeren
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #14 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:39:13
dat gaat niet wouw je zeggen. :)
Uitruk?  ::)


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #15 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:40:30
zeg mark, ik snap dit bericht niet!!
niet verkeerd bedoeld maar wat bedoel je eigenlijk???
mad marv: Visser is een carroserie bouwer

Karim:   Geweldige foto's echt heel mooi maar, er staat 1 foto tussen waarbij jij zet dat het een oude ambu is met geel zwaailicht. klein foutje.

Dit is namelijk 1 van de weinige mortulances die in nederland hebben gereden, deze is met Miesen opbouw.  Meer foto's staan bij gebruikte voretuigen op www.visser.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:42:01
Visser is geen ambulancedienst.  ;)

Ze bouwen de ambulances daar alleen maar op.


mark.

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:43:02
dankje wel gerard


mark.

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:46:35
kun jij toevallig ook uitleggen wat een mortulance is, vraag het me al een tijdje af en nu denk ik er weer aan

ik gok op een speciaal ingerichte ambulance die na het overlijden van een persoon bij bijv. ongeval het slachtoffer op komt halen omdat de ambulance hem niet mag vervoeren en de lijkwagen of te laat is, of het slachtoffer niet mag vervoeren

Ik heb hier een stukje over gelezen toen de mensen van deze uitvaart dienst de nieuwe mortulance kregen afgeleverd van visser.

Als er een ongeluk is gebeurd met doden dan sturen ze deze Mortulance eigenlijk alleen om  minder op te vallen, omdat er veel mensen zijn die een naar gevoel krijgen bij een lijkauto. En een mortulance lijkt ook nog eens veel op de gewone ambulance dus valt hij daardoor minder op.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 17 oktober 2005, 16:48:04
Ik heb hier een stukje over gelezen toen de mensen van deze uitvaart dienst de nieuwe mortulance kregen afgeleverd van visser.

Als er een ongeluk is gebeurd met doden dan sturen ze deze Mortulance eigenlijk alleen om  minder op te vallen, omdat er veel mensen zijn die een naar gevoel krijgen bij een lijkauto. En een mortulance lijkt ook nog eens veel op de gewone ambulance dus valt hij daardoor minder op.

okej duidelijk, ik hoor altijd verhalen van bloed wat ze niet in een lijkwagen willen hebben er dergelijke maar daar is dus niets van waar
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !