Foto's bezoekje Visser Carrosserie Leeuwarden

Auteur Topic: Foto's bezoekje Visser Carrosserie Leeuwarden  (gelezen 8698 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Gepost op: 16 oktober 2005, 15:02:54






De rest van de foto's plus een verslagje van die dag is te vinden op mijn pas aangemaakte webspace :

http://spaces.msn.com/members/medic-1/




Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2005, 16:03:57
Leuke foto's, maar wat een ongeordend zooitje daar bij Visser....  :P

groetjes,

Michel


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2005, 16:45:51
Mooi fotos Karim,

Idd ongeregeld zootje bij Visser, maar als hun het maar goed weten te regelen is t goed  ;)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2005, 17:39:49
Hmmm waar ken ik die 23-115 toch van :-\ ;D ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Karim

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2005, 18:57:12
Mooi fotos Karim,

Idd ongeregeld zootje bij de Vries, maar als hun het maar goed weten te regelen is t goed  ;)

't is Visser he, en niet de Vries  ;)

Overigens was het zeker geen zootje ongeregeld daar.

Mijn foto's zijn enkel gemaakt in een grote hal naast de fabriek en die hal werd enkel gebruikt voor de opslag van die 2e hands wagens en materiaal.
En aangezien er niet iedere dag mensen een ambulance komen kopen mag zo'n hal best een beetje rommelig zijn.

De grote fabriekshal zelf waar ik de rondleiding had gekregen was alles behalve ongeregeld, die was netjes geordend en zat prima in elkaar.

Alleen omdat daar dus de nieuwe wagens gebouwt worden (fabrieksgeheim) en ze daar ook aan militaire projecten werken mag er daar niet gefotografeerd worden.


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2005, 19:01:13
hey hey karim


gave fotos



 :-*   :-* teb
flappus  niet elke verandering is een verbetering


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2005, 21:15:14
zoiets dacht ik al... beetje concurentie gevoellig daar... maar daarom blijft die loods een ongeregeld zooitje.. ze kunnen de wagens toch wel een beetje netjes parkeren


ikkuh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #7 Gepost op: 17 oktober 2005, 01:37:17
Hey Karim mooie foto's!

Wat bedoel je trouwens met technisch afgekeurd, bij de ford E350 van Nijmegen???


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 17 oktober 2005, 10:28:47
Nou zo te zien gaat het toch niet goed bij visser als er zoveel inruilwagens op voorraad staan
deze foto zou ook wel passen in de site van line-up foto's :laugh: :laugh: :laugh:
daarom toch hele mooie foto's


delu

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 17 oktober 2005, 14:52:44
Nou zo te zien gaat het toch niet goed bij visser als er zoveel inruilwagens op voorraad staan
deze foto zou ook wel passen in de site van line-up foto's :laugh: :laugh: :laugh:
daarom toch hele mooie foto's
Nou volgens mij gaat het juist heel goed bij visser!
Zijn momenteel ontzettend veel ambulance diensten die (weer) visser ambulance's kopen.
en daardoor stijgt natuurlijk ook de tweede handse voorraad he.
Probleem van deze tweede handse wagens zijn dat ze nogal duur zijn als je eens kijkt wat voor een prijzen een tweede handse ambulance van Duitsland op mobile.de kost, zijn ze bij visser toch wel duur en deze ambulance''s worden natuurlijk vaak gekocht door landen die minder geld hebben, dus die willen voor zo'n goedkoop mogelijke prijs een mooie en zo nieuw mogelijke ambulance.