Mercedes/DAF met DPU (vervanging)

Auteur Topic: Mercedes/DAF met DPU (vervanging)  (gelezen 3993 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Du Booton

• Gast
Reactie #20 Gepost op: 19 oktober 2005, 21:44:32
Onzin, de geluidskwaliteit is erg goed, er zijn veel meer mogelijkheden, veel beter bereik diverse nieuwe mogelijkheden, veel meer gespreksgroepen dan voorheen.
Volgens mij een kwestie van wennen.

Groet.

de modelbouwer

• Forum gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 19 oktober 2005, 21:54:52
Inderdaad een kwestie van wennen. En inderdaad is het een grote (!!!) verbetering. Uit eigen ervaring kan ik momenteel alleen positief zijn over C2000. :) :) :)

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 26 oktober 2005, 18:26:01
Onzin, de geluidskwaliteit is erg goed, er zijn veel meer mogelijkheden, veel beter bereik diverse nieuwe mogelijkheden, veel meer gespreksgroepen dan voorheen.
Volgens mij een kwestie van wennen.

Groet.

inderdaad het geluid is beter,maar kom even in de grote stad tussen alle gebouwen in en in de gebouwen dan praat je wel anders als je konstant geen verbinding heb,en met het oude systeem hebben we daar wel verbinding
maar het zal eens misschien goed worden
succes  :laugh: :laugh:

de modelbouwer

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 26 oktober 2005, 19:08:17
Tja, wij hebben ook hoge en grote gebouwen. Uiteindelijk bleek slechts op twee locaties een probleem te zijn. Beide binnen, en in een van de twee bleek de ontvangst juist beter (wel slecht) dan analoog. En daarnaast is evenals bij analoog de binnenhuisdekking niet gegarandeerd!
Belangrijk blijft dat men locaties waar het niet werkt, buiten en grote gebouwen, bij de locale contentbeheerder blijft melden. Dan wordt er wat aan gedaan. Zonder meldingen geen verbeteringen!!!!!!!!!

Jeroen