onderwerpen en reacties

Auteur Topic: onderwerpen en reacties  (gelezen 2882 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Gepost op: 12 november 2004, 10:00:48
ik weet het ik ben een zeurpiet ( om in het kader van de sint te blijven) maar ik vindt het toch jammer dat er steeds vaker antwoorden, maar ook vragen, bij het ambulance onderwerp staan die ik eerder verwacht in het kippenhok of op het ambulanceprikbord.

ik wil niemand kwetsen maar een vraag over hoestende bewusteloze patienten kunnen toch ook bij het hoofdstukk ehbo'er?

niet dat ik met te goed voel om er antwoord op te geven maar op deze manier gaat er langzaam aan wel een forum ten onder waar ambulance onderwerpen kunnen worden besproken zonder afgezeken te worden. kijk ook eens naar het nivo van de antwoorden over veiligheidsschoenen, toch een volwaardig onderwerp en het verzand alleen maar in de pepernoten.

ik zou het jammer vinden als ook dit forum niet meer serieus genomen kan worden.
zo stort nu maar weer een bak vuil over mij uit.

Karim

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 12 november 2004, 10:38:22
kijk ook eens naar het nivo van de antwoorden over veiligheidsschoenen, toch een volwaardig onderwerp en het verzand alleen maar in de pepernoten.

Als iedereen alleen maar serieus zou blijven zou 't hier een saaie boel worden.

En dat topic over schoenen begon toch goed, marc vroeg iets, en verschillende mensen kwamen met antwoorden, o.a. over verschillende soorten schoenen, merken, wat zij gebruiken, voor- en nadelen.

Hij had dus 't antwoord wat hij wilde allang gehad, dan is er toch niks mis met 'n grapje achteraf ?

Zeurpiet  ;) ;D

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #2 Gepost op: 12 november 2004, 11:10:32
ik weet het ik ben een zeurpiet ( om in het kader van de sint te blijven) maar ik vindt het toch jammer dat er steeds vaker antwoorden, maar ook vragen, bij het ambulance onderwerp staan die ik eerder verwacht in het kippenhok of op het ambulanceprikbord.

ik wil niemand kwetsen maar een vraag over hoestende bewusteloze patienten kunnen toch ook bij het hoofdstukk ehbo'er?

niet dat ik met te goed voel om er antwoord op te geven maar op deze manier gaat er langzaam aan wel een forum ten onder waar ambulance onderwerpen kunnen worden besproken zonder afgezeken te worden. kijk ook eens naar het nivo van de antwoorden over veiligheidsschoenen, toch een volwaardig onderwerp en het verzand alleen maar in de pepernoten.

ik zou het jammer vinden als ook dit forum niet meer serieus genomen kan worden.
zo stort nu maar weer een bak vuil over mij uit.

Het ging mij in de vraag over de hoestende bewusteloze juist om de mening van de professionele hulpverlening, anders had ik 'm wel in de EHBO-topic neergezet. :-\

Druifje

• Forum gebruiker
  • Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood.....
Reactie #3 Gepost op: 12 november 2004, 12:24:40
Ik denk dat de kracht van dit forum juist is dat de niet beroepsmatige hulpverlener overlegt met de beroepskrachten en omgekeerd!

verder ben ik het wel eens met Rick dat het af en toe verzand in te veel geouwehoerderij ;-)
De dingen waar ik tegen ben, die ben ik liever voor.....

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #4 Gepost op: 12 november 2004, 15:05:25
ok jorrin dan heb ik dat niet voldoende begrepen waarvoor excusses. het ging mij ook niet alleen om jou item maar heb het aangehaald als voorbeeld en niet met de bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen dan stuur ik hem/haar wel een persoonlijk bericht en doe dat niet openbaar

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #5 Gepost op: 12 november 2004, 15:20:13
ok jorrin dan heb ik dat niet voldoende begrepen waarvoor excusses. het ging mij ook niet alleen om jou item maar heb het aangehaald als voorbeeld en niet met de bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen dan stuur ik hem/haar wel een persoonlijk bericht en doe dat niet openbaar

Excuses geaccepteerd ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 12 november 2004, 16:49:58
Rick,dit forum staat bekend om de ongedwongen sfeer die hier heerst.Er wordt serieus gereageert,maar we vinden allemaal dat een geintje moet kunnen.Zou het niet kunnen zouden legio onderwerpen stranden na een paar berichten.

Ik weet wij als Globals maken er ons ook schuldig aan,maar wij houden er ook toezicht op dat er na een paar geintjes weer terug wordt gegaan naar de topic.
Mocht je vinden in de toekomst dat er in een bepaalde topic het serieuze gehalte kompleet weg is kun je altijd een van de beheerders benaderen en hem of haar vragen in te grijpen.Dat werkt beter dan zelf actie te ondernemen,

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #7 Gepost op: 13 november 2004, 16:32:13
ok peter