Even nieuwsgierig om wat voor soort zorginstelling het hier gaat en waarom je zo'n zware luchtbuks zou willen. Wat ben je er mee van plan?
Zware luchtbuks hoeft ook niet persé, Zou wel mooi zijn
Aveleijn. Heb alleen ASS (op intiligent vlak) Valt weinig aan te merken. Behalve dat ik dingen kan die anderen niet kunnen.
Verder heb ik alleen wat moeite met zelfredzaamheid.
Mijn leiding vertrouwt mij er gewoon mee maar wilt het niet op de zorginstelling hebben. Er zitten namelijk wel wat mensen tussen die er niet mee op kunnen gaan
Nu snap ik jou gevoel van overwinning dat je door jou ontwikkeling mag deelnemen aan de schietsport. Echter zou ik jou wel adviseren om (zeker gezien jij dus op de fiets gaat) te zorgen voor een zeer goed afsluitbare koffer. Anders kan jij nog wel eens in de problemen komen met div handhavers, zeker als je binnen de bebouwde kom van een groter dorp/stad fietst.
Dat snap ik heel erg goed, Het mag nog niet, ben nog aan overleggen. (Zie bijdrage 1)
Een goede koffer is idd belangrijk.
Woon in Almelo. Dus zodoende, hier rijd ook veel politie.
Heb geen strafblad of bekeuringen gehad in het verleden. Wel een keer een waarschuwing voor betreden van verboden terrein (Bouwterrein met metaaldetector zonder bouwhekken)
Als ik een beetje in de tuin kan knallen ben ik al blij. Het opslaan is uiteraard ook voor in de toekomst als ik ambulant ga wonen. (Wel begeleid maar dan echt me eigen woning) wrs heb ik geen kogels in het begin (Balletjes)