Wat zou jij doen als er met een knuppel in je gezicht geslagen wordt. Ik zou me schrap zetten en niet bezig zijn met wat voor pedalen ik indruk. En als de situatie dan toch zo onveilig is, wat doet de collega dan op de motorkap van die auto.
De vw golf is overigens een voorwiel aangedreven auto, ik ben overtuigd van het feit dat die rook uit de motorkap van de auto achter de golf komt en dat de golf helemaal niet 'vol gas' gaat.
Auto staat helemaal ingebouwd en er staan minimaal 10 collega's toe te kijken hoe de wapenstok in het rond slingert onder andere op het gezicht van verdachte. Rust kan je redden.... Communiceren is in de situatie zoals in de video praktisch onmogelijk.
En juist beheerst en duidelijk zeggen wat je van je verdachte wilt kan je nu helpen, niet door los te gaan en je frustratie en adrenaline in een paar tikken met de wapenstok te leggen.
Daar kan je beter fantastische pijnprikkels mee geven zonder kneuzingen en verwondingen achter te laten. Om niet te spreken over de klappen op het achterlichaam als ve uit de auto getrokken wordt
En kom nu niet met dooddoeners als je was er niet bij, durf ook eens kritisch te zijn.