Ja hoor daar gaan we weer met deze dooddoener
Precies zoals de Blauwe kant vaker een discussie afkapt.....
Wat een onzin. Heeft niks met afkappen te maken. Juist een forumdiender moet hier op het forum bij dit soort filmpjes, een zo gematigd mogelijke reactie geven, en niet gelijk oordelen. Hoe opmerkelijk e.e.a. er ook uit mag zien. (want dat vind ik ook wel eens)
Het is echter zo vaak gebleken dat een hoop filmpjes met politiegeweld niet het juiste verhaal vertelden. De stelselmatig grootste boe-roepers waren weer eens te voorbarig in hun reactie.
Daarom is het zaak om gewoon het onderzoek af te wachten. Er wordt wel een reactie gegeven, of de diender hier nou goed of fout gehandeld heeft. Ik ben daar ook benieuwd naar. Ik was er niet bij en kan n.a.v. het filmpje geen conclusies trekken.
De beste stuurlui staan altijd aan wal. Die toetsenbordhelden weten alles beter, hebben een grote bek en "had het wel even opgelost" als hij diender was.
Je kan van alles vinden, blèren en roepen dat moet je zelf weten, het is een vrij land, maar of het terecht is...
Overigens vind ik het apart dat er keer op keer bij dit soort filmpjes van het negatieve wordt uitgegaan. Waarna later blijkt dat er niks fout was.
Een politieman doet het niet voor de centen, handelt niet uit eigenbelang, is er voor de maatschappij.
Maar is de maatschappij er ook voor de politieman? Ik betwijfel het.