0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
p2kflex23:01:45 31-12-16GROUP-1P 1 Gebouwbrand woning (dak) (OPS BR: groot) Koolzaadstraat 27 Rotterdam 173451 Vak: 5998150GB1400441BRW Rotterdam-Rijnmond (Rotterdam - Mijnsherenlaan) (Kazernealarm)GB1400999BRW Rotterdam-Rijnmond (Monitorcode)p2kflex22:56:24 31-12-16GROUP-1P 1 Gebouwbrand woning (dak) (OPS BR: groot) Koolzaadstraat 27 Rotterdam 173431 Vak: 5998150GB1400441BRW Rotterdam-Rijnmond (Rotterdam - Mijnsherenlaan) (Kazernealarm)GB1400999BRW Rotterdam-Rijnmond (Monitorcode)
Soms zie je weleens een lichtpuntje tussen alle beelden van ellende en geweld tegen hulpverleners, jammer dat je dit positieve dan weer niet terug vind in de berichtgevingen.Ik vind het in elk geval een geweldige foto, een brandweerman die bukt om tussen de bedrijven door een oliebol of appelflap aan te nemen van een kind en de agent(e) die bemoedigend een hand op de schouders van het broertje of zusje legt om de kinderen te begeleiden in de hectiek van het moment.Voor mij een pluim voor ALLEN op de foto en ook voor de maker ervan, de wereld is soms niet zo rot als dat het lijkt.....
Ben blij met zo'n goed gebaar.De foto is echter zo genomen dat de diepte in de foto niet direct duidelijk is. Maar er zit volgens mij veel diepte in de foto. Zo kan ik niet zien of die hand op de schouder van dat kindje wel van de agent is. Zo kan ik wel zien dat de brandweerman niet bukt om een oliebol te pakken maar dat zijn/haar ademluchtfles wordt verwisseld.
Gepubliceerd op 1 januari 2017Een brandweerman is naar het ziekenhuis gebracht nadat hij teveel rook had ingeademd bij een woningbrand in de Koolzaadstraat in Rotterdam. Na controle bleek het goed met hem te gaan en kon hij het ziekenhuis weer verlaten.