We moeten wel opletten dat een Nederlands product door probleem uit 2009! niet hier in het forum door een niet brandweerman/ gebruiker/ kenner van voertuigtechniek als inferieure kwaliteit bestempeld wordt.
Geloof mij maar, geen enkel bedrijf wil bekend staan als leverancier van rotzooi aan de brandweer, afgezien nog van het feit dat medewerkers van zo'n bedrijf echt niet willen dat brandweermensen in gevaar komen door hun producten.
Omdat het drie voertuigen van één regio betrof zou het ook zomaar aan de levering van onderdelen van derden aan Hilton gelegen kunnen hebben. Vooral om dat ik begrijp dat deze voertuigen nu weer gewoon in Nederland of België in dienst staan. G&V had geen zin meer in de voertuigen, of wilde misschien toch al van de voertuigen af, heeft ze gedumpt en andere aangeschaft.
Waarbij ze nu met Renault-Bronto rijden, opmerkelijke combinatie!
Ik heb het topic uit 2009 doorgelezen maar verder als vage omschrijvingen van het probleem kom ik niet. Dan komt uit het niets ergens een verhaal over een afgebroken korf in Limburg, wat geheim gehouden wordt.
Ik heb zelf 15 jaar in de Korf van een Hilton mogen werken en me nooit ongemakkelijk gevoeld. Tuurlijk haperde er wel eens iets, maar nooit echte problemen.
Totdat de vervanging uitgesteld werd en er op onderhoud bezuinigd werd...........
Net als in het Topic over de TS'n van de VRR is er niemand die even door vraagt of informeert wat er precies aan de hand is.
Het weekblad Party is er niets bij !