0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Succes allemaal! Even een algemene vraag: op wat voor dagen zijn de selectiedagen, door de week of in het weekend? Ik kan vanaf februari door de week lastig vrij krijgen, kan dit aangegeven worden?
Altijd doordeweeks.
Ah jammer, anders had ik een poging gedaan. Dan wacht ik nog even de volgende ronde af. Ik zit te wachten op vacatures voor midden-nederland maar Amsterdam was ook mooi geweest. Nog even een andere algemene vraag: heb je enige invloed op de locatie waar je komt te werken? Ik werk het liefst in een grote stad (Almere, Amsterdam, Utrecht etc.) i.p.v. de kleinere politiebureau's/locaties. Regio midden-nederland heeft nogal wat kleinere locaties zoals Urk etc. Ik woon namelijk in Friesland (ben wel bereid te verhuizen) maar je weet het maar nooit.
Bij ons, Eenheid Limburg, gestart in week 41 dit jaar, is verteld dat we na 1,5 jaar van BT gaan wisselen. Bij ons noemen ze dit 'de knip' het is dan de bedoeling dat we zowel landelijk als stedelijk gebied gaan meemaken tijdens onze stages. Na afloop van de opleiding wordt er gekeken in welk BT er de meeste mensen nodig zijn en waar je het beste past. Maar ook hier geldt dat nog niemand weet of dit plan over 1,5 jaar ook echt wordt uitgevoerd.. Dit heeft dan onder andere weer te maken met het feit dat bijna ieder BT in limburg wel iets stedelijks en landelijks heeft.
Duidelijk, dankje! Hoe is jou ervaring als aspirant zijnde, stedelijk, landelijk? Hoe bevalt die afwisseling en waar gaat jou voorkeur naar uit?
Ik ben nog net zo nieuwsgierig naar de opleiding als jij. Voor mij begint de opleiding 30 januari . 17 januari mag ik kleding ophalen.