En ook hier is weer duidelijk in hoeverre de regls en ontheffingen niet bekend zijn bij de rest van enkele hulpverleners.
Je mag over de busbaan,trambaan en eventueel aan het eind van de trambaan B.V Overtoom even geduldig vooraan gaan staan.
Je mag over een fietspad enz. En als je goed leest staat er dat ik het alleen doe als het mogelijk is en niet als een cowboy(die overigens ook niet altijd hard en wild rijden).
Beetje jammer dat er gelijk van uitgegaan wordt dat ik asociaal overal doorheen cros.Ik ga heus niet bij elk stoplicht/brug vooraan staan,alleen b.v op een N weg waar er een vluchtstrook langs loopt. En niet ga niet hele straten tegen het verkeer in,maarsoms komt het voor dat je 50 meter moet.
Ik schreef ook dat het een enkele keer voor komt. Verder kom ik vaak genoeg politie tegen als ik over de trambaan reed of busbaan. Dan zwaaien we vriendelijk naar elkaar.
Dus ga eerst nu even jezelf verdiepen in wat IM inhoudt en oordeel dan pas.
Ooit werden wij er door een agent op gesproken dat wij met een auto op de bak bij een IM aankwamen over de vluchtstrook,want dat mag niet!
Nou,als ik 1 auto op de bak heb,heb ik er nog plaats voor twee extra.
@ Customs,zo'n verdeling werkt niet echt bij ons. Daar hebben wij het veel te druk voor en de planners houden ook wel rekening met wie waar heen gaat hoor. Niet allemaal gaan ze ver weg.