Ik denk dat hij angst met ongelooflijke tegenwerking verward:)
Ik durf ook best wel te stellen dat de huidige berger goed opgeleid is,er zijn er ook(waaronder ik) die ook al verhoogde rijopleidingen genoten hebben.
Ik denk ook wel dat een berger meer kilometers in een grote truck maakt,in de meest smalle straatjes en moeilijke situaties terechtkomt.
Dat bedoeld hij waarschijnlijk met rijervaring en verkeersinzicht.
En rijden met OGS is ook te leren denk ik,is misschien wel gelijk handig als code 95 op het rijbewijs.
Maar ik snap nog steeds niet waarom er zo fel gereageerd wordt op ons. Moeten wij dit juist niet samen doen,zouden jullie niet juist een snelle komst van ons moeten toejuichen. Natuurlijk komt het wel voor dat wij na het terplaatse komen niets kunnen en mogen doen in verband met letsel. Dit is echter maar een klein percentage. Het merendeel van de ongevallen is blikschade en aangezien de campagne van een parkeerplaats zoeken niet werkt zorgt dit nog steeds voor veel extra file. Vaak staan de voertuigen op de 1ste en 2de rijstrook en staan mensen daar formulieren in te vullen. Het is juist de bedoeling van IM dat wij deze wrakken snel weghalen,de formulieren doen wij of bij de berger of bij een benzinepomp of iets dergelijks. Ook al is de schade maar minimaal. Wij bergers zijn ook diegen die bepalen of dat iemand na wat duck tape gewoon zelf verder kunnen rijden.
Maar tot nu toe lijkt het meer op vechten tegen de bierkaai. Dus modderen we verder wel wat aan en komen we gewoon wat later,sorry RWS en mensen in de file. Economie is belangrijk,maar de kleur blauw is belangrijker.