Beste HIT,
Ik neem aan als een WIS van rws zeg dat jij weg kan/moet ivm dat aanvraag niet klopt of géén toestemming heeft dat je gwoon vertrekt van de snelweg of prov.weg(beheer rws). Dit is gewoon duidelijk alleen jij zeg dat je de WIS niet gelooft,dit zou eens een vervelende situatie voor je op kunnen leveren.
Ik neem aan dat je het zo echt niet bedoelt!!!!
Gr.rené
Beste Rene,
Als een aanvraag niet klopt kom je uberhaupt al niet de weg op, dus sta je nog te wachten op of bij een oprit.
Nee, ik bedoel dat ik niet zo maar naar huis rijdt en dan toch eerst de meldkamer bel voor informatie. Want zoals vaak blijkt is het eerder een communicatie stoornis en mogen we daarna wel gewoon de weg op.
Bij gewone werkzaamheden komt de wis niet eens naar mij maar gaat naar de uitvoerder van het werk, die is op dat moment verantwoordelijk.
Echter, ik ga ook niet weg als de situatie dat niet toelaat, denk aan materieel op de weg of problemen met de we zelf. Dit heb ik al een paar keer mogen meemaken en daarvoor moest ik netjes op het matje komen, en kreeg achteraf dus nog een veer in mijn achterste omdat ik niet was weg gereden.
Nu moet ik ook zeggen deze meneer stond op zijn strepen en had geen enkelle kijk op wat er speelde. Een brugvoeg was weggehaald en er was tijdelijk niemand in de afzetting omdat het bedrijf dat de nieuwe voeg moest maken onderweg was. Dus kon de afzetting weg volgens deze WIS en hij was doof voor het feit dat er een sleuf van ongeveer 1m over de breedte van een rijstrook was gemaakt. Nog voor hij uit zijn vel sprong kwam gelukkig de werkploeg maar ik mocht later wel op kantoor komen.