@ HIT: Ik werk idd nog voor de overheid. Zoals je onder mijn naam kan zien, dan weet je ook meteen in welke functie
. Maar dat sluit niet uit dat ik de frustratie/irritatie kan begrijpen waar een IM-berger mee te maken heeft. Voor jou als pro afzetter, begrijp ik ook dat je soms helemaal gek wordt van alle partijen die wel iets te melden hebben. Zoals je zelf al een voorbeeld geeft, van een weg waar je 3 wegbeheerders hebt. En elke wegbeheerder heeft natuurlijk weer zijn eigen eisen waar je aan moet voldoen. Maar ik denk wel dat het verstandig is om de WIS te respecteren. Ook al bejegend hij jou niet zoals het zou moeten. Volgens mij kan je daar achteraf ook een klacht over in dienen toch?? Ik bedoel over het optreden van de WIS.
@ Moppersmurf: Ja, het is voor mij ook een bekend stukje weg. De verkeersdienst in Amsterdam bestaat toch niet meer? Dat heet toch al een aantal jaren.. Schrik niet!! De Dienst Controle Infrastructeer en Verkeer Team Hoofdwegen? Haha. Sorry moest even, want verbaas me elke keer weer als ik die naam hoor. Voor wat betreft de meldkamer en de DCIV die weten volgens mij ook niet elke IM inzet. Je ziet daar natuurlijk wel op de grens met de regio Utrecht. Als je trouwens de A2 en A9 hebt die zijn voor zover ik weet het inzet gebied van het KLPD. Als ik het fout heb en het inmiddels veranderd is, dan hoor ik dat graag van je. En zoals ik al zei, waar is de IM inzet. Als die net voorbij de afslag van Abcoude is, dan ben je toch echt in de regio Utrecht en weet A-A er echt niets van af hoor.