@ Moppersmurf: Ja, het is voor mij ook een bekend stukje weg. De verkeersdienst in Amsterdam bestaat toch niet meer? Dat heet toch al een aantal jaren.. Schrik niet!! De Dienst Controle Infrastructeer en Verkeer Team Hoofdwegen? Haha. Sorry moest even, want verbaas me elke keer weer als ik die naam hoor. Voor wat betreft de meldkamer en de DCIV die weten volgens mij ook niet elke IM inzet. Je ziet daar natuurlijk wel op de grens met de regio Utrecht. Als je trouwens de A2 en A9 hebt die zijn voor zover ik weet het inzet gebied van het KLPD. Als ik het fout heb en het inmiddels veranderd is, dan hoor ik dat graag van je. En zoals ik al zei, waar is de IM inzet. Als die net voorbij de afslag van Abcoude is, dan ben je toch echt in de regio Utrecht en weet A-A er echt niets van af hoor.
Wat een gevloek in zo'n kort stukje tekst! DC** en KL**
Dat zijn woorden die neemt een normaal mens niet in de mond!
Dus we hebben het gewoon over de VD amsterdam en over "hen die opgeheven worden en nooit een goed bestaans recht hebben gehad".
Maar nu serieus: Het KLPD grond gebied rond Amsterdam is nu VD amsterdam: A1 tot de brug; A2 tot abcoude, A4 tot schiphol, A5 nog niet bekend, A8 tot 0,8 li/re, A9 Amstelveen helemaal, A9 ri Alkmaar tot scheiding A5. En de A10 is voor het wijkteam
(geintje)
En nee we weten zeker niet elke IM inzet. RWS gaat over de inzet van IM en dat moet zeker zo blijven.