De bevoegdheden van SIGMA leden zijn dus helaas soms niet helder genoeg overgebracht aan hen.
Het gevoel bekruipt mij dat enige SIGMA leden zijn doorgeschoten van assisterend naar "medisch-deskundige" >: ( . Inclusief alle uitrusting zoals zuurstofkoffer, halskragen, intubatie sets en andere zaken in de prive auto. Een ware prive ambulance !
Het is opvallend dat het juist de niet Sigma mensen zijn die roepen dat sigma mensen vinden dat ze meer "mogen". Ik heb nog niemand van de Sigma dat horen roepen, niet op het forum en niet in de praktijk.
Het is ook een beetje jammer dat een groep beoordeeld wordt door het gedrag van enkelen, ook onder de ehbo'ers vindt je "dokters", moet daar de hele ehbo populatie op afgeschoten worden ?
Wordt het niet eens tijd om eens als volwassenen met elkaar om te gaan en eens wat contructievere acties te ondernemen als het steeds weer loeren en wijzen naar de ander ?
(En daar spreek ik jouw niet perse op aan hoor Willem, ik gebruik jouw reactie alleen even ter illustratie)
Het lijkt af en toe wel een kleuter forum ipv een hulpverleners forum
Ook naar de andere "diensten" op dit forum toe is dat voor beide groepen geen reclame.
Dus kom laten we ons met zinvoller dingen bezighouden en laten we proberen van elkaar wat te leren.
Staar je niet blind op de uitzonderingen maar kijk naar de regel.
Jacques