Verder probeer ik hier een levendige, leuke discussie gaande te houden. Maar met jouw interpretaties, ik zou haast zeggen hokjesgeest, dreigt dat verloren te gaan. In eerdere postings van mij vind je veel antwoorden op je vragen, Chevy_Van.
Wat is de toegevoegde waarde van de verkeers-deelname om harder dan toegestaan te willen rijden? Schijt hebben aan regels? De kick van het hard rijden? De illusie dat je het toch wel beter weet dan de borden langs de kant van de weg? Wat maakt nou dat je persé blijft ageren tegen alle opgevoerde argumenten die pleiten vóór handhaving van de snelheden?
Z.s.m. van A naar B? En nee, geen illusies, absolute zekerheid! Als ik op matrixborden ''70'' zie staan, op een zeer rustige snelweg, 2 of meer baantjes, waar NIET gewerkt wordt...Dan weet ik zeker dat ik het beter weet als diegene die die snelheidsbeperking heeft ingesteld, op DAT moment.Zo zijn al meer voorbeelden, wederom wijs ik je op eerdere postings.
Ik blijf ageren, (ik noem het liever mijn onvrede uiten, mening ventileren) omdat ik mij niet zomaar bij opgelegde regels neerleg. Ik wil graag het waarom van iets weten. Misschien dat dat wel in jouw aard zit? Dat respecteer ik en ik probeer jou niet in een hokje te stoppen, wat jij echter wel bij mij probeert. Je doet nou net of ik een of andere mafketel ben die maar wat rondscheurt op 's lands wegen. Sorry, maar ik heb veiligheid hoog in het vaandel staan, en zeker ook op 's lands wegen! Ik hou me aan snelheden (geen forse overschrijdingen) en ik hou me aan de regels. En op gevaarlijke stukken moet er ook gehandhaaft worden. Wat ik hier probeer duidelijk te maken, is dat het ook anders kan, althans, veel dingen wel.
Rest mij nog aan toe te voegen, dat ik v.w.b. een aantal gevallen mijn mening al heb bijgesteld, zie eerdere posting. En zo bewijst dit topic toch weer zijn nut. Ik let nu juist NOG meer op het voetje op het gaspedaal. (mede dankzij postings van jvo en een aantal argumenten van Jerommeke
)