Blijkbaar heb je de locatie zelf niet gezien. Maar evengoed de discussie gaat over flitspalen en ik breng dit zoals ik zei naar mijn eigen mening in verband met de flitspaal. Als je posters met dit soort reacties monddood probeert te maken heeft een forum weinig zin.
Mocht ik dit verhaal posten in "uit de media"of in "inzetten" had ik enig begrip voor je reactie op kunnen brengen (dan was het terecht speculatief), nu dus niet.
Gezien het feit dat zowel Live als ik plaatselijk bekend zijn (en ik zowiezo de lokatie van het ongeval heb gezien) en in verhouding met het persbericht waar je het over had is er in de officiële berichten altijd gesproken van 3 slachtoffers, waarvan 2 helaas dodelijk. In dat zelfde persbericht stonden ook dat het inwoners van Hoofddorp waren. Het is in Hoofddorp en omstreken bekend dat daar twee flitspalen staan (die beide overigens al jaren niet meer werken). Echter als jij ''iets'' te hard rijd, dan onstaan ook niet dergelijke (lange) remsporen.
Overigens heb je jezelf niet voorgesteld in het daarvoor bestemde topic. Ik ga een discussie niet uit de weg echter ben ik wel benieuwd naar iemand's achtergrond
Maar goed, als iemand 200 rijd (ik noem maar wat) op een 80km weg en vervolgens in de ankers gaat om een bekeuring uit een flitspaal te ontlopen .... Is het dan de schuld van de flitspaal wanneer er een ongeval gebeurd? Als je vind van wel, dan denk ik dat dit een eindeloze en onzinnige discussie is.
Echter word er niet echt van geleerd:
Te hard gereden: rijbewijs afgepakt
22 oktober 2009
HOOFDDORP - De politie heeft woensdag het rijbewijs ingevorderd van een 20-jarige automobilist uit Hoofddorp, omdat hij met een gecorigeerde snelheid van 139 km/u over de Weg om de Noord reed, terwijl daar 80 km het maximum snelheid is. Tegen de man wordt proces-verbaal opgemaakt.
www.webregio.nl