Misschien wel netjes om te vertellen wat jij er van vind en waarom je tot deze poll gekomen bent... Toevallig gefiltst...?
Als je je netjes aan de snelheid houd, bijv de cruisecontrol aan, is een flitspaal helemaal niet erg....... Vaak klagen alleen de mensen die geflitst zijn...
If you can do the time, don't do the crime...
Palmpie, als je in dit land even met je gedachte afdwaalt en even niet op je teller kijkt, maar naar het verkeer om je heen, rij je zo een paar km te hard. Flits, je hebt 'm!
Heb er trouwens onlangs eentje binnengekregen uit Duitsland...aber ich ken geen Duits
Moet ik wel aan toevoegen: de notoire hardrijders / maniakken die bewust scheuren, die verdienen 'm!
Echter, mannen en voertuigen / motoren, zijn als kinderen met speelgoed. Soms rij ik de hele tijd rustig en denk ik; ff opentrekken dat gas, dan weer rustig aan. Heerlijk! Maar, als je dan tijdens zo'n momentopname geflitst wordt...dat is zuur! Heb je het overige verkeer in gevaar gebracht?
Ook zoiets: de A16. 's Nachts, 4 baantjes, zondagmorgen. De matrixborden zeggen: 90 km/pu!! Een lege snelweg...moeten we dat nou echt serieus nemen?