Volgens mij staat er toch duidelijk een geldig Eerste Hulp diploma of over een certificaat conform NREH beschikt.
...
Originele tekst : Een eerstehulpverlener is iemand die over een geldig Eerste Hulp diploma of certificaat conform de NREH beschikt.
Jouw intepretatie : Volgens mij staat er toch duidelijk "een geldig Eerste Hulp diploma
"of" over een certificaat conform NREH beschikt".
Mijn intepretatie : Een eerstehulpverlener is iemand die over
een geldig Eerste Hulp "diploma of certificaat" conform de NREH beschikt.
Maw een EHBO diploma conform de NREH,
OF een EHBO certificaat conform de NREH.
....
M.b.t. het tweede punt m.b.t. handje klap . Jij bent nu gewoon aan het trollen. Ben jij bij de besprekingen geweest? Weet jij wie er aan tafel zitten? Heb jij zicht op de besluitvorming en de totstandkoming van dit document? Als het allemaal "nee" is dan kun jij daar niets over zeggen. Als het "ja" is dan zou ik graag aat inhoudelijke onderbouwing willen zien voor deze uitspraak.
Wie er aan tafel zitten wordt zelf gepubliceerd door Evenementenzorg.
Het is absoluut geen trollen, trollen is war anders. Mijn betoog is slechts een door jezelf te rectiviceren constatering van mij dat in de documenten, website en verslagen van Evenementenzorg uitsluitend en stelselmatig wordt aangehaald : "... conform de ... NREH". Nergens in het concept van de Veldnorm worden alternatieve EHBO diploma's en certificaten anders dan de NREH benoemd welke gelijkwaardig te benoemen zijn.
Vanaf het prille begin van Evenementenzorg tot op heden houdt men zich uitsluitend vast aan de NREH. Derhalve haal ik ook het woord "handjeklap" aan vanwege de in mijn ogen zeer partijdige besluitvorming en totstandkoming van de Veldnorm ten aanzien van de EHBO.
Dat alles maakt de Veldnorm tav de EHBO wel een zeer eenzijdig verhaal, en wekt derhalve bij mij direct achterdocht op ten aanzien van de besluitvorming en de totstandkoming van de Veldnorm zelf.
Ik baseer mijn meningen op de openbare gepubliceerde artikelen en verslagen van Evenementenzorg zelf, en wat zij zelf publiceren haal ik aan, citeer ik en geef hier over
mijn mening, net als jij dat doet.
Mocht de context en/of inhoud van die besprekingen anders zijn dan die in diverse openbare verslagen van Evenementenzorg zelf worden vermeld, dan hoor ik graag van je hoe dat dan wel zit.