0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ben de je Transporters van Hoofddorp of Amstelveen al een keer tegengekomen? Mijn ervaring is dat die erg goed gezien en gehoord worden, beter als de Chevy's. De sirenes hebben een apart geluid (beetje jengelend) en zijn gemonteerd in de voorbumper.Groeten,Bart
Ben de je Transporters van Hoofddorp of Amstelveen al een keer tegengekomen? Mijn ervaring is dat die erg goed gezien en gehoord worden, beter als de Chevy's. De sirenes hebben een apart geluid (beetje jengelend) en zijn gemonteerd in de voorbumper.
Ik ben het zeker weten met je eens dat die Led verlichting zeer fel is!http://www.rescue911.de/deutsch/aktuelle.html daar staat een filmpje met de sirene er ook bij!De sirene klinkt zeker beter als je in de auto zit (je hoort goed of hij van achter komt of niet)Vind het wigwag systeem alleen iets minder zichtbaar (word weer goed gecompenseerd door de ledlampen)
Hier 'n link naar 'n filmpje van de nieuwe transporter van Maastricht : nieuwe 24137 ZZL
Dat klopt, ze kunnen zelf weten of ze de versnelde 3-toon gebruiken.De knop die met de pijl aangegeven is daarmee kunnen ze de versnelde 3-toon inschakelen. Dit is een foto van een versneller van de ambulance van de VZA.
ze zijn er ook in het stuur toch? de zogenaamde claxon ring ?
uhhh, ik weet niet zeker maar volgensmij hier in Almere moet je de toeter indrukken om de versneller aan te zetten.En gaat geloof ik na zoveel seocnden weer uit.Zal wel logisch zijn want je kan het snel aan zetten voor een snelle reactie (volgens mij klopt dez in niet 100%).Gr. Niels