lifeliner 3 p2000

Auteur Topic: lifeliner 3 p2000  (gelezen 32536 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #50 Gepost op: 15 januari 2006, 12:47:06
Weet u iets over p2000 voor lifeliner1 Peter? ER word overal zoveel over gepraat, met allerlei datums enzo

Iedereen zit altijd maar te gokken en te gissen naar een datum. Ze gaan het gebruiken op het moment dat ze het gaan gebruiken. Eerder dan die datum zul je het toch niet kunnen ontvangen, of het nu morgen of volgend jaar is. Voor zover ik weet heeft de MKA Amsterdam nog geen PED (zegmaar een P2000-alarmeringscomputer). Pas als ze die hebben zullen ze wat testberichten gaan versturen, waarna pagers uitgereikt worden en men het systeem zal gaan gebruiken. De PED had er in december al moeten staan, maar kennelijk staat hij er nog steeds niet.

Heb geduld, je zult de berichten vanzelf zien verschijnen. Of dat nu morgen is of volgend jaar, de wetenschap wanneer het precies gaan gebeuren verandert daar echt niets aan...

Groeten, Peter.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 15 januari 2006, 13:28:06
okej dank u  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #52 Gepost op: 20 januari 2006, 00:31:28
Het gebeurt daadwerkelijk dat als de CPA alle ambulances bezet heeft dat er voor een simpele inzet ineens een traumaheli aan komt zetten, ook op Nederlands grondgebied. Maar dit laatste is ook al eens eerder hier op het forum aan de hand van een voorval uitgelegd. Maar ik denk dat ik met dit laatste verhaal wel te veel ga afwijken van de eigenlijke vraagstelling.

CPA Groningen doet dit toch ook bij een reanimatie? In uitgestrekte gebieden met maar één ambu die snel tp kan zijn de heli mee sturen?
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


112Owolde

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 29 januari 2006, 19:14:55
CPA Groningen doet dit toch ook bij een reanimatie? In uitgestrekte gebieden met maar één ambu die snel tp kan zijn de heli mee sturen?

Jep


Inkie

  • Gast
Reactie #54 Gepost op: 11 februari 2006, 06:12:56
Heb 30 januari j.l. met het MMT team van de LL3 gepraat toen ze voor een tussenstop in Ede stonden met de heli.
Ze gaan over naar P2000 dat staat zo goed als vast, alleen de datum is nog niet bekend. Maar het zou i.i.g. niet op hele korte termijn gebeuren..
FF geduld nog dus ;)


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #55 Gepost op: 11 februari 2006, 11:09:46
Net als het MMT van de Lifeliner 1 van Amsterdam ;)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #56 Gepost op: 11 februari 2006, 17:28:20
Ze gaan over naar P2000 dat staat zo goed als vast, alleen de datum is nog niet bekend. Maar het zou i.i.g. niet op hele korte termijn gebeuren..

De regio in kwestie is onlangs overgestapt op P2000 (althans, de meldingen worden doorgezet). De de code van de LL3 staat vooralsnog helaas niet gekoppeld, nog even afwachten dus...

Groeten, Peter.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #57 Gepost op: 11 februari 2006, 20:19:27
Net als het MMT van de Lifeliner 1 van Amsterdam ;)

In Uithoorn zei de piloot dat het waarschijnlijk ergens ind e zomer gaat worden
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Inkie

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 12 februari 2006, 00:29:02
De regio in kwestie is onlangs overgestapt op P2000 (althans, de meldingen worden doorgezet). De de code van de LL3 staat vooralsnog helaas niet gekoppeld, nog even afwachten dus...

Groeten, Peter.
 

Heb het inderdaad gezien... Wordt tijd!  :P
M'n geduld begint al bijna op te raken... Hahaha :D ;D


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #59 Gepost op: 19 februari 2006, 19:47:28
RAV Gelderland zuid is onlangs van start gegaan met P2000. Vandaag  las ik op het forum van P2000-monitor.nl dat ook de capcode van de Lifeliner-3 bekend is. Ik ben benieuwd of er ook meteen mee gewerkt wordt, maar dat zal wel.

> 0923993 is de Heli life-Line 3 (standplaats Volkel)

Goed bezig!!!
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !