lifeliner 3 p2000

Auteur Topic: lifeliner 3 p2000  (gelezen 33422 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Lukas074

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 14 januari 2006, 13:57:10
Hier is ie dan:

1023041 Mobiel Medisch Team (MMT)


Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 14 januari 2006, 15:31:44
Hier is ie dan:

1023041 Mobiel Medisch Team (MMT)

Deze CAPcode is van het MMT Limburg-Zuid (Maastricht?), dus niet van het MMT Nijmegen (Life Liner 3)

Florian


Lukas074

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 14 januari 2006, 15:52:19
mis ik dan iets  ???

we hebben toch maar 4 heli's

Lifeliner 1 ---> Amsterdam (C-2000 of analoog) :-\
Lifeliner 2 ---> Rotterdam  (P-2000: 1420059)
Lifeliner 3 --->
Lifeliner 4 ---> Groningen  (C-2000 of analoog)  :-\

Wie vult dit aan?

Ben toch wel benieuwd geworden. ;D


Lukas074

  • Gast
Reactie #43 Gepost op: 14 januari 2006, 15:59:23
je heb gelijk Florian,

De zorg voor dat gebied (Zuid-Limburg) legt ook in handen van Duitsland. Waar die code dan van is.......?


Lukas074

  • Gast
Reactie #44 Gepost op: 14 januari 2006, 16:08:16
Lifeliner 1 ---> Amsterdam (C-2000 of analoog)
Lifeliner 2 ---> Rotterdam  (P-2000: 1420059)
Lifeliner 3 ---> Nijmegen    (Analoog)
Lifeliner 4 ---> Groningen  (C-2000 of analoog)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #45 Gepost op: 14 januari 2006, 17:08:49
Lifeliner 1 ---> Amsterdam (C-2000 of analoog)
Lifeliner 2 ---> Rotterdam  (P-2000: 1420059)
Lifeliner 3 ---> Nijmegen    (Analoog)
Lifeliner 4 ---> Groningen  (C-2000 of analoog)  


Lifeliner1 gaat snel over op p2000  :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #46 Gepost op: 14 januari 2006, 17:37:32

Lifeliner 1 ---> Amsterdam (C-2000 of analoog) :-\
Lifeliner 2 ---> Rotterdam  (P-2000: 1420059)
Lifeliner 3 --->
Lifeliner 4 ---> Groningen  (C-2000 of analoog)  :-\

Wie vult dit aan?

Ben toch wel benieuwd geworden. ;D

Je zou toch verwachten dat de mensen die in deze categorie deelnemen weten dat een MMT per definitie een heli hoeft te zijn?

Het MMT van Limburg-Zuid is precies wat de afkorting zegt, een Mobiel Medisch Team. Een medisch team wat zich per busje verplaatst naar de plek van het incident en niet per heli.

Inderdaad, NL kent 4 heli's (overigens, LL3 = Nijmegen) maar meer dan 4 MMT's (hoeveel weet ik niet precies).

De genoemde capcode is dus zoals gezegd van het MMT Limburg en dat is geen heli  :)

Groeten, Peter.


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2006, 02:07:18
je heb gelijk Florian,

De zorg voor dat gebied (Zuid-Limburg) legt ook in handen van Duitsland. Waar die code dan van is.......?

Het grondgebonden team van het traumacentrum Maastricht. Dus per MMT-busje.

De twee Duitse heli's die op Limburg vliegen hebben geen capcode. De kans dat zij er wel een krijgen is uiterst klein. De heli uit Duisburg zit te ver en  buiten bereik, en de heli uit Wúrselen (Aken) heeft zijn standplaats die misschien nog net binnen het bereik van de zenders zou kunnen zitten, maar die heli is nou niet constant op de basis maar gaat ook verder naar Duitsland in en is daarmee buiten bereik.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #48 Gepost op: 15 januari 2006, 06:03:35
De twee Duitse heli's die op Limburg vliegen hebben geen capcode. De kans dat zij er wel een krijgen is uiterst klein. De heli uit Duisburg zit te ver en  buiten bereik, en de heli uit Wúrselen (Aken) heeft zijn standplaats die misschien nog net binnen het bereik van de zenders zou kunnen zitten, maar die heli is nou niet constant op de basis maar gaat ook verder naar Duitsland in en is daarmee buiten bereik.

Het is toch zo -en zou altijd moeten blijven- dat een ambulance of heli door de eigen regio (meldkamer) wordt aangestuurd? Als iedereen maar op eigen houtje een heli kan gaan alarmeren dan is het einde natuurlijk zoek.

Met andere woorden, de kans is niet uiterst klein, hij zal simpelweg geen P2000 capcode krijgen. Het verzoek om de heli in te zetten zal altijd telefonisch tussen de meldkamers onderlin geschieden. Net als in NL gebeurt. De regio alwaar de heli gestationeert staat zal hem alarmeren, geen enkele andere regio zal dat ooit kunnen...

Groeten, Peter.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #49 Gepost op: 15 januari 2006, 12:42:12
Het is toch zo -en zou altijd moeten blijven- dat een ambulance of heli door de eigen regio (meldkamer) wordt aangestuurd? Als iedereen maar op eigen houtje een heli kan gaan alarmeren dan is het einde natuurlijk zoek.

Met andere woorden, de kans is niet uiterst klein, hij zal simpelweg geen P2000 capcode krijgen. Het verzoek om de heli in te zetten zal altijd telefonisch tussen de meldkamers onderlin geschieden. Net als in NL gebeurt. De regio alwaar de heli gestationeert staat zal hem alarmeren, geen enkele andere regio zal dat ooit kunnen...

Groeten, Peter.


Weet u iets over p2000 voor lifeliner1 Peter? ER word overal zoveel over gepraat, met allerlei datums enzo
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !