Na je aanstellingsemail ontvang je binnen enkele dagen een email dat je bent ingeschreven op de academie. Je ontvangt dan je studentnummer en daarin staat ook op welke academie je welke opleiding je gaat volgen.
6 weken voor aanvang opleiding krijg je je officiële aanstellingsbesluit van het korps die je heeft aangenomen en wordt er een datum geprikt wanneer je je kleding kan passen en ophalen. Volgns mij wordt dit klassikaal gedaan is mij verteld. In je opleiding ga je bij 2 verschillende eenheden stage lopen.. een van die 2 wordt jouw basiseenheid na je opleiding. Zo is mij dit onlangs uitgelegd..
Studentnummer heb ik al.. en uiteindelijk zal alles toch anders lopen dan verteld dus we wachten maar lekker af
Nou vandaag mijn studentennummer ontvangen maar daar er staat echt niet in welke academie ik op kom!
Letterlijk staat er in de mail het volgende:
Ongeveer drie weken voor de start van het onderwijs ontvangt u een uitgebreide e-mail met alle informatie die u nodig heeft om uw opleiding te starten. In deze e-mail staat ook de definitieve locatie waar u onderwijs krijgt, met de exacte startdatum en starttijd. Vanzelfsprekend proberen wij de reisafstand voor u zo beperkt mogelijk te houden.
Dus nu ben ik wel heel benieuwd waar jij die informatie vandaan hebt mbt bovenstaand bericht.