Gefeliciteerd
Ik ben vanmiddag gebelt en heb volgende week donderdag mijn BGO gesprek, moet helemaal naar Nijmegen Nu alles maar voorbereiden en duimen dat ook ik straks een verlossend positief antwoord ga krijgen haha. Hebben jullie lang moeten wachten op een definitief amtwoord na het gesprek? Zijn er nog mensen gebelt dat jullie weten van de referentenlijst? Bij mij nog niemand of doen ze dat pas na het gesprek?
Wat ik begrepen heb gaan de aanvragen voor de screening eerst naar een landelijk bureau, die ze daarna weer verdeeld onder alle afdelingen VIK (zijn er dus soms ook meerdere per eenheid). Vandaar ook dat ik naar de Politieacademie moest en Martijn naar het hoofdbureau (zijn twee verschillende VIK's). Dus dat is waarschijnlijk de reden dat je naar Nijmegen moet.
Ik heb gebeld naar de Frontoffice en die zei mij dat het positief was en dat ik een bevestiging zou krijgen (tot op heden alleen nog niet gehad). Verder nog niks gehoord.
Bij mij hebben ze mijn teamleider gebeld, dezelfde dag nog. Dat is ook de enige referent die (naar mijn weten) gebeld is. Geen vrienden oid.
Ik vond het verder wel een relaxt gesprek, dat ligt er natuurlijk ook aan met wie je dit gesprek hebt. Maar je hoeft je hier niet te 'bewijzen' zoals je bij bv. een eindgesprek wel moest.