112 berichten: Wie weet er meer van.....?

Auteur Topic: 112 berichten: Wie weet er meer van.....?  (gelezen 360245 keer)

0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.

Florian van Hunnik

  • Gast
Reactie #1810 Gepost op: 25 november 2005, 22:01:49
En inmiddels zijn ook de duikers van Culemborg aanrijdend/ter plaatse.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1811 Gepost op: 25 november 2005, 22:04:51
gerard is geloof ik aan het sigma en dus ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #1812 Gepost op: 25 november 2005, 23:06:26
gerard is geloof ik aan het sigma en dus ...

In mijn msnlijst staat ie anders met deze naam : "gaat de pieper. Mag ik niet!! :@:@:@:@"  dus ik denk niet dat ie ook aan't sigma'en is...


Karim

  • Gast
Reactie #1813 Gepost op: 25 november 2005, 23:08:17
Op dit moment houdt de poltie Kennemerland een grote controle op de grote invalswegen naar Haarlem. Op 3 locaties werden de automobilisten gecontroleerd op alcohol, papieren en de inhoud van de auto. De resultaten zijn klater terug te vinden op:

 

 :o Belachelijk! Heel Nederland staat op z'n kop door sneeuwbuien en 't zware weer, en volgens de voorspellingen wordt 't er niet beter op deze avond/nacht, gaat de politie 'n beetje papieren controleren.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1814 Gepost op: 25 november 2005, 23:12:14
er is hier geen vuiltje aan delucht, al droog vanaf vier uur ofzo, dus waarom is het vreemd? die actie staat waarschijnlijk al weken gepland
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #1815 Gepost op: 25 november 2005, 23:23:26
Je zal maar daar wonen maar wel elders in 't land vandaan komen, heb je eerst uren in de kou in de file gestaan, ben je eindelijk thuis kan je weer in de rij aansluiten omdat de politie zo nodig nu papieren en auto's wil controleren....  :-X


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #1816 Gepost op: 25 november 2005, 23:31:38
:o Belachelijk! Heel Nederland staat op z'n kop door sneeuwbuien en 't zware weer, en volgens de voorspellingen wordt 't er niet beter op deze avond/nacht, gaat de politie 'n beetje papieren controleren.


Die gedachte had ik ook al ja... :-\
  Ta


jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Reactie #1817 Gepost op: 25 november 2005, 23:41:23
het hele verhaal :-\

REDDENDE ENGEL VALT IN LEK

Uitgegeven: 25 november 2005 23:16

VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.

Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.
De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #1818 Gepost op: 25 november 2005, 23:42:45
Shit.... :'(

Ik ben bang...veel sterkte voor de betrokkenen in ieder geval. :-\
  Ta


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1819 Gepost op: 26 november 2005, 02:20:50
Je zal maar daar wonen maar wel elders in 't land vandaan komen, heb je eerst uren in de kou in de file gestaan, ben je eindelijk thuis kan je weer in de rij aansluiten omdat de politie zo nodig nu papieren en auto's wil controleren....  :-X

En voor de ene figuur die daar vandaan komt moeten ze een alcoholcontrole afblazen?? sorry..ff blazen duurt een minuutje, en waarschijnlijk pakken ze er toch weer een paar....dat is het voor mij wel waard ;)


het hele verhaal :-\

REDDENDE ENGEL VALT IN LEK

Uitgegeven: 25 november 2005 23:16

VIANEN - Een automobilist die vrijdagavond op de Lekbrug in Vianen een vrachtwagenchauffeur wilde helpen, is in de rivier gevallen. Vrijdagavond laat was hij volgens een woordvoerster van de politie nog niet gevonden.

Op de Lekbrug schaarde een vrachtwagen. Een automobilist die uit de tegenovergestelde richting kwam, stopte en stapte uit om de chauffeur uit zijn wagen te willen helpen. Hij sprong over de vangrail naar de andere baan, maar vergat dat beide rijbanen los van elkaar over de rivier lopen.
De brandweer heeft tot laat in de avond naar de man gezocht, maar werd gehinderd door het slechte weer.



Pfff....je zal maar enthousiast een helpende hand willen toesteken :( :-\ :-\
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-