Bureau Kruislaan

Auteur Topic: Bureau Kruislaan  (gelezen 18868 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #40 Gepost op: 10 april 2006, 19:30:28
Hier weer een fragment van "Bureau kruislaan" In dit fragment is maar weer eens goed te zien hoe ze de sirene gewoon op het filmpje monteren, want deze daksets hadden natuurlijk claxsons i.p.v. een elektische 2-toon. Veel kijk plezier  ;) members.chello.nl/ab.meester/kkruis~1.mpg

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 10 april 2006, 20:20:26
Jammer dat het stukje ontbreekt waar ze die gast pakken, voor de rest mooi filmpje. ;)
Groeten, Colin

Bart S

• Gast
Reactie #42 Gepost op: 14 april 2006, 14:10:08
Vond Unit 13 echt een top serie.

Ook hele mooie muziek d'r bij, vooral dat introliedje.

Voor de bezitters van een Windows Media Center: Onder de on-line showcase vindt je "Nederland 4". Die hebben een verzoekkanaal, en daar wordt op dit moment Unit 13 op uitgezonden....

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #43 Gepost op: 14 april 2006, 15:04:24
was welmooi om te zien , herkende gelijk stukjes van amsterdam-noord op het laatst rijden ze rechts van de ij-tunnel

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 14 april 2006, 17:16:12
Voor de bezitters van een Windows Media Center: Onder de on-line showcase vindt je "Nederland 4". Die hebben een verzoekkanaal, en daar wordt op dit moment Unit 13 op uitgezonden....
Leg is wat verder uit? :)
343, never forget.

Bart S

• Gast
Reactie #45 Gepost op: 14 april 2006, 17:34:02
Leg is wat verder uit? :)
Tja.... dat gaat wellicht een tikje off-topic, maar er bestaat een Windows XP Media Center Edition. Hiermee kan je je PC inzetten als een soort centraal media centrum waarop je TV en DVD's kijkt, het is een harddisc recorder, je kan er foto's mee bekijken, radio luisteren enz. enz. Kijk maar eens bij Microsoft op de site. In de Nederlandse versie zit dus een on-line showcase waarmee je ook via het Internet naar diverse dingen kan kijken (zoals het laatste journaal), en daar zit dus weer een "verzoekkanaal" op. Waar je je verzoeken moet indienen weet ik niet, maar ik heb al meerdere malen Unit 13 langs zien komen.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #46 Gepost op: 14 april 2006, 22:09:03
Tja.... dat gaat wellicht een tikje off-topic, maar er bestaat een Windows XP Media Center Edition. Hiermee kan je je PC inzetten als een soort centraal media centrum waarop je TV en DVD's kijkt, het is een harddisc recorder, je kan er foto's mee bekijken, radio luisteren enz. enz. Kijk maar eens bij Microsoft op de site. In de Nederlandse versie zit dus een on-line showcase waarmee je ook via het Internet naar diverse dingen kan kijken (zoals het laatste journaal), en daar zit dus weer een "verzoekkanaal" op. Waar je je verzoeken moet indienen weet ik niet, maar ik heb al meerdere malen Unit 13 langs zien komen.
Gaaf!  :)
343, never forget.

Bart S

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 14 april 2006, 23:36:33
Gaaf!  :)

Ik heb er ook zeker geen spijt van ;D

blauwblauw

• Senior gebruiker
  • I Love Edge
Reactie #48 Gepost op: 15 april 2006, 17:31:16
Hier twéé fragmenten van Aflevering 26 "de Bom"
Brandweer komt ter plaatsen: members.chello.nl/ab.meester/kruisl~1.mpg (2.44 MB)
EOD komt ter plaatsen: members.chello.nl/ab.meester/kruisl~2.mpg (2.93 MB)

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 15 april 2006, 17:50:09
Hier twéé fragmenten van Aflevering 26 "de Bom"
Brandweer komt ter plaatsen: members.chello.nl/ab.meester/kruisl~1.mpg (2.44 MB)
EOD komt ter plaatsen: members.chello.nl/ab.meester/kruisl~2.mpg (2.93 MB)

Ik kijk nu nog meer uit naar de DVD!!!  ;D