vervanging VW

Auteur Topic: vervanging VW  (gelezen 2383 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Gepost op: 30 oktober 2005, 20:02:27
de huifvrachtwagens die in het ondersteuningspeleton zitten schijnen vervangen te worden... door een container... wie weet hier meer van??...

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:23:40
als je die daf's bedoeld zoals in de catagorie DAF brandweervoertuigen blz.33,
als je die bedoeld vraag ik het me af.
want roermond heeft ook zo'n voertuig en die gaan ze opknappen met de stripping en met het stads naam als
RMD omdat hij nog in prima staat is.

voor de rest weet ik niet wat de plannen zijn van wat jij weet.

groeten ???

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:28:59
Dat kan niet, want het is volgens mij een voertuig van de BIZA :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

FirePol

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:34:08
Wat ik gehoord heb zijn deze vrachtwagen allang afgestoten door Biza en mogen deze officieel niet meer gebruikt worden waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren namelijk het vervoer van persooneel...Hang me er niet aan op maar dit heb ik gehoord...

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:39:55
dan kan ik met je praaten, want ik had dat ook zo gehoord (wat ik zojuist had gesend)via via,
dus voor de rest weet ik niet wat de plannen,
maar ik denk toch dat roermond zijne houd,
zo zegt men.

groeten

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:53:44
Wat ik gehoord heb zijn deze vrachtwagen allang afgestoten door Biza en mogen deze officieel niet meer gebruikt worden waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren namelijk het vervoer van persooneel...Hang me er niet aan op maar dit heb ik gehoord...

Zoiets kan heel goed kloppen want bij defensie mogen ze ook niet meer op die manier achterin een vrachtwagen personeel vervoeren. Uiteraard heeft EEA met de arbo te maken.

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2005, 20:59:29
roermond heeft er nooit personeel in vervoert alleen puur maaterial. :) ;)

unimarc

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2005, 22:25:36
roermond heeft er nooit personeel in vervoert alleen puur maaterial. :) ;)

Yep, ultra handig zo'n daffie
Bij verhuizingen ed

Crashtender

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2005, 08:45:50
De DAF 1300 vrachtwagens van BZK zijn een paar jaar terug allemaal afgestoten door BZK. Hierdoor zijn de meeste vrachtwagens eigendom geworden van de verschillende brandweerregio's. Hetzelfde geldt voor de Rijkstankautospuiten. In de meeste regio's rijden deze voertuigen nog steeds rond, soms zelfs voorzien van nieuwe striping.

Een klein aantal regio's heeft de voertuigen inmiddels helemaal afgestoten en in sommige gevallen meteen vervangen. Zo heeft de voormalige regio Achterhoek (tegenwoordig Noord- en Oost-Gelderland) de VW en de TS vervangen door geheel nieuwe voertuigen.
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2005, 10:26:42
De DAF 1300 vrachtwagens van BZK zijn een paar jaar terug allemaal afgestoten door BZK. Hierdoor zijn de meeste vrachtwagens eigendom geworden van de verschillende brandweerregio's. Hetzelfde geldt voor de Rijkstankautospuiten. In de meeste regio's rijden deze voertuigen nog steeds rond, soms zelfs voorzien van nieuwe striping.

Een klein aantal regio's heeft de voertuigen inmiddels helemaal afgestoten en in sommige gevallen meteen vervangen. Zo heeft de voormalige regio Achterhoek (tegenwoordig Noord- en Oost-Gelderland) de VW en de TS vervangen door geheel nieuwe voertuigen.

Als ik het goed begrijp dan vervangt BZK niks meer, de regio's kopen nu zelf vervangend materieel?