Nieuwe ambulance in Den Haag ?

Auteur Topic: Nieuwe ambulance in Den Haag ?  (gelezen 15794 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Du Booton

• Gast
Reactie #50 Gepost op: 2 november 2005, 16:49:53
Wat doe je nu zelf dan  ;D

Groet.

mark.

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 2 november 2005, 16:59:47
jij heb wel snel je oordeel klaar over deze ambulances, je heb er nog niet eens in gereden en die Vw vond je ook niet mooi maar die rijdt als een trein!!

groetjes
'

Ik ben mischien wel snel, maar ik vind hem gewoon niet mooi net als de VW T5. Ik vind het idee van een kofferopbouw zoals ze in Duitsland rijden ook niet echt geweldig.
En als ik dan door de foldertjes van Amstra blader die deze ambu hebben geleverd dan word ik daar ook niet echt vrolijk van.

En die T5 nog een keer, ik vind hem niet mooi maar jah dat isalleen mijn mening. En dat hij het goed doet geloof ik direct. VW heeft goede betrouwbare techniek dus daar is echt niets mis mee.

Is zo'n ambulance met opbouw niet veel te groot voor nederland. Hij zal heel veel ruimte voor de pleeg hebben. Maar als de chauf een auto als deze door een drukke binnen stad moet loodsen dan word het op sommige punten toch een beetje krap.

Securifire

• Forum gebruiker
Reactie #52 Gepost op: 2 november 2005, 17:35:46
'
Is zo'n ambulance met opbouw niet veel te groot voor nederland. Hij zal heel veel ruimte voor de pleeg hebben. Maar als de chauf een auto als deze door een drukke binnen stad moet loodsen dan word het op sommige punten toch een beetje krap.
Ehm niet rot bedoeld hoor... Maar de gemiddelde Amerikaan is ook niet echt klein.
Ik ben van mening als ik op straat lig ik snel geholpen wordt door deskundig personeel. En of die nu in een VW, Mercedes, Ford of Chevrolet komen, mij maakt het niet uit. Als ze maar komen (en als het kan een beetje snel  ;D ;D)

mark.

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 2 november 2005, 20:11:35
zo'n chevy of een ford usa zijn inderdaad ook vrij groot.

Gunther

• Forum gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 3 november 2005, 12:08:59
De foto's zijn dus niet van MIJ !!!

Bron :www.freewebs.com/ambulance070/index.htm
Als ik nu goed naar deze foto kijk, zie ik dat deze opbouw niet door Strobel gedaan is, omdat de rechter schuifdeur bij Strobel groter is dan deze.
Als Mario eens foto's van de ambu van BW Hasselt of ZOL St-Jan Genk of zo kan plaatsen.

mark.

• Gast
Reactie #55 Gepost op: 3 november 2005, 12:22:55
Als ik nu goed naar deze foto kijk, zie ik dat deze opbouw niet door Strobel gedaan is, omdat de rechter schuifdeur bij Strobel groter is dan deze.
Als Mario eens foto's van de ambu van BW Hasselt of ZOL St-Jan Genk of zo kan plaatsen.

misschien heb ik het mis, het kan goed een ambu zijn van een andere opbouwer.

Maar die schuifdeur lijkt erg op de deur van de VW T5 endeze was wel geleverd door Amstra/system strobel. En die lampen op het voertuig zijn ook een kenmerk van strobel Duitsland.

We kunnen denk ik beter even wachten op betere foto's

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #56 Gepost op: 3 november 2005, 15:47:35

Met dank aan brandweer Hasselt.

Mvg,

Haagsche bluf

• Gast
Reactie #58 Gepost op: 3 november 2005, 17:18:13
Die Haagsche wagens komen van Miesen/Binz/Wietmarscher. Bij aflevering bleken er nog wat punten te zijn die niet goed waren.
Het schijnt dat een van de bovenstaande bouwers de contracten had overgedragen en dat een ander m afgebouwd heeft. Iets in die trant.
Dat heb ik gelezen op een of ander forum. Weet niet meer waar.

De sprinters komen dus niet van Strobel.

Er gaan wel geruchten dat er in de regio Haaglanden in ieder geval een VW gaan rijden (ik dacht in Zoetermeer) en misschien nog meer bij de GGD of het WK.

mark.

• Gast
Reactie #59 Gepost op: 3 november 2005, 19:19:34
Miesen/Binz/Wietmarscher

geen wonder dat ik niet kon zien welke opbouwer het precies was.

1 opbouwer begint eraan en de ander werkt het verder af.

beetje hetzelfde als die visser type 3 ambu's met het dak van Binz. dan weet je het ook niet meer.