tattoo

Auteur Topic: tattoo  (gelezen 11196 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

scheurneusje

• preventie
  • Forum gebruiker
Gepost op: 4 november 2005, 11:47:21
Hoi allemaal hoop dat ik bij de goede board zit??

Gisteren heb ik eindelijk na jaren iets te zoeken/bedenken een brandweertattoo laten zetten,zal binnenkort foto opzetten,heb nog geen digi :(

mocht er toevallig iemand bij zijn die gisterenavond op rtl 4 4 in het land heeft gezien,en het onderwerp over het gemeentewapen van helmond heeft gevolgd,daar waren ze aan het filmen terwijl ik werd getatoueerd,mijn gezicht heb ik niet laten zien,maar je zag duidelijk de pieper en daarna de tattoo,dei nog pas met de grote lijnen erop stond.

Nou ik ben apetrots op mijn persoonlijk gemaakte tatoo,
en probeer zo vlug mogelijk de foto hierop te krijgen.
ben benieuwd wat jullie allemaal wel/niet hebben ;D ;D

groetyjes uit mierlo karin ;)

door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............

firemanr

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 4 november 2005, 13:34:47
Hoi allemaal hoop dat ik bij de goede board zit??

Gisteren heb ik eindelijk na jaren iets te zoeken/bedenken een brandweertattoo laten zetten,zal binnenkort foto opzetten,heb nog geen digi :(

mocht er toevallig iemand bij zijn die gisterenavond op rtl 4 4 in het land heeft gezien,en het onderwerp over het gemeentewapen van helmond heeft gevolgd,daar waren ze aan het filmen terwijl ik werd getatoueerd,mijn gezicht heb ik niet laten zien,maar je zag duidelijk de pieper en daarna de tattoo,dei nog pas met de grote lijnen erop stond.

Nou ik ben apetrots op mijn persoonlijk gemaakte tatoo,
en probeer zo vlug mogelijk de foto hierop te krijgen.
ben benieuwd wat jullie allemaal wel/niet hebben ;D ;D

groetyjes uit mierlo karin ;)

Hi Karin,

Heb wel een tattoo, maar geen brandweertattoo. Ik ben wel benieuwd, want ik heb RTL 4 niet gezien, mee dat ik moest werken. ;)

Ik neem aan dat er in kleurtjes iets staat en persoonlijk hou ik niet van kleuren in een tattoo. Maar das helemaal persoonlijk natuurlijk. ;) ;D

Wat je wel hebt, vind ik, als je er 1 hebt, dat het een soort verslaving wordt, je wilt er nog wel 1.......Gelukkig heb ik een wederhelft die dat een beetje tegenhoud..... 8) ;D

scheurneusje

• preventie
  • Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 4 november 2005, 15:17:52
nou ik vond kleur eerst ook niet zo mooi,heb al een tatto op mijn enkel,maar deze is in kleur,heb via de am een foto gemaakt,maar hij is niet zo helder.
zet hem er op todat ik iets beters heb.

je ziet het helaas niet helemaal,want hij is best groot,maar er zitten kaarten in verwerkt,met 1 vrouw en drie azen (ikheb zelf alles in de hand),dobbelstenen met snake eyes,eight ball,dat heeft allemaal te maken met rock 'n roll en dat alles in het leven een gok is.
natuurlijk een amerikaanse helm(ben gek van amerika)
hoge druk straal (speel hoge druk),boven vuur,onder water wat uit een lek komt wat verbonden is (ehbo)
en water wat uit de straalpijp komt  (oude )

ben benieuwd wat jullie ervan vinden ondanks de wat slechte kwaliteit van de  foto.

enne eerlijkheid siert de mens. ;)

groetjes karin

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............

brw_sluis

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 4 november 2005, 16:21:12
Persoonlijk vind ik die van jou niet zo super mooi, maar dat is jou besluit ;)

Als ik er een zou laten zetten van brandweer dan zou ik alleen een helm doen met brandweer erboven... en dan niet zo groot dat iedereen die ziet ;)

Roandala

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 4 november 2005, 17:52:36
Kan het even niet laten om te reageren
Ik ga deze winter een tattoo laten zetten,
brandweer in chinese tekens  :D

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #5 Gepost op: 4 november 2005, 21:42:06
Ik vind het een behoorlijk creatieve tattoo hoor!  :)
  Ta

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 4 november 2005, 22:09:52
ik vind deze wel moooi... ik vind het zelf een beetje asociaal staan een tattoo ( let op dit is niet tegen iemand bedoeld )....

firemanr

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 4 november 2005, 22:34:47
ik vind deze wel moooi... ik vind het zelf een beetje asociaal staan een tattoo ( let op dit is niet tegen iemand bedoeld )....

Ja, dat blijf je toch houden, maar de tijd dat zeerovers en bandieten alleen maar een tattoo hadden staan, is toch echt voorbij Ralf.... 8) 8)

Tegenwoordig mag je een tattoo gewoon mooi vinden.....

of niet. Maar asociaal noemen..... :-X Dan scheer je hele volksstammen over 1 kam. :( :(

Je hoeft trouwens niet perse een tattoo te hebben om asociaal te zijn. ;)

willem

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 4 november 2005, 22:53:16
ik ben geen piraat  maar toch heb ik er een deze foto is niet in gekleurd maar die op mijn linker boven arm wel in de kleuren van het logo

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #9 Gepost op: 4 november 2005, 22:59:20
ik ben geen piraat  maar toch heb ik er een deze foto is niet in gekleurd maar die op mijn linker boven arm wel in de kleuren van het logo

Alleen het plaatje of ook de plaatsnaam?  :o
  Ta