tattoo

Auteur Topic: tattoo  (gelezen 11197 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

willem

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 4 november 2005, 22:59:58
alle twee

brw_sluis

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 4 november 2005, 23:32:11
ik ben geen piraat  maar toch heb ik er een deze foto is niet in gekleurd maar die op mijn linker boven arm wel in de kleuren van het logo
http://www.mijnalbum.nl/Foto=47TNRZQW

Wel mooi ;) Zeeland weer he dusja ;D

scheurneusje

• preventie
  • Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 5 november 2005, 09:10:40
ik vind deze wel moooi... ik vind het zelf een beetje asociaal staan een tattoo ( let op dit is niet tegen iemand bedoeld )....
denk inderdaad dat je daar doorheen moet kijken,want ik vind persoonlijk dat je niet meteen stempels op iemand moet plakken,maar iedereen mag z'n menig hebben.

een embleem wou ik weer niet,zoals ik in het begin heb vertelds een tattoo is iets persoonlijks,en moet vind ik een betekenis hebben,en bij die van mij zit heel veel in buiten brandweer,
ik vind hem zo geweldig,kan niet wachten om een digi te kopen,zodat ok een fatsoenlijke foto hierop kan zetten.

en angel ik vind chinese tekens wel mooi,maar van mij mag het duidelijk zijn waar ik voor sta,en mag men dus zien wat het betekent,met chinese tekens weet eigenlijk niemand wat het wil zeggen,behalve jij.
Hoe komt hij er uit te zien,ben wel benieuwd.
laat voorbeeld zien?? :D
kan de pol niet openen om de score te zien :-[
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............

firemanr

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 5 november 2005, 10:00:41
denk inderdaad dat je daar doorheen moet kijken,want ik vind persoonlijk dat je niet meteen stempels op iemand moet plakken,maar iedereen mag z'n menig hebben.

een embleem wou ik weer niet,zoals ik in het begin heb vertelds een tattoo is iets persoonlijks,en moet vind ik een betekenis hebben,en bij die van mij zit heel veel in buiten brandweer,
ik vind hem zo geweldig,kan niet wachten om een digi te kopen,zodat ok een fatsoenlijke foto hierop kan zetten.

en angel ik vind chinese tekens wel mooi,maar van mij mag het duidelijk zijn waar ik voor sta,en mag men dus zien wat het betekent,met chinese tekens weet eigenlijk niemand wat het wil zeggen,behalve jij.
Hoe komt hij er uit te zien,ben wel benieuwd.
laat voorbeeld zien?? :D
kan de pol niet openen om de score te zien :-[

Omdat je de poll zelf begonnen bent, kun je dat wel zelf instellen.....zelfs nu nog. ;)

unimarc

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 5 november 2005, 23:05:09
Heb een vlam op m'n rug.
Da's een kadootje voor mezelf omdat ik de Spec. brandweer afgerond had

En om een idee te krijgen hoe die er uit ziet,
denk aan een brandbaar etiket en pimp de vlampuntjes een b-tje tribel style!

In Alkmaar laten zetten, toffe lui daar

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 6 november 2005, 19:01:53
ik vind een tattoo wel mooi.. maar zo'n grote niet!! het woord brandweer in chinese tekens of zoals de nabestaanden van andre hazes op hun arm iets kleins of alleen het huidige logo van de brandweer op de arm vind ik dan weer wel mooi

scheurneusje

• preventie
  • Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 7 november 2005, 07:35:37
Heb een vlam op m'n rug.
Da's een kadootje voor mezelf omdat ik de Spec. brandweer afgerond had

En om een idee te krijgen hoe die er uit ziet,
denk aan een brandbaar etiket en pimp de vlampuntjes een b-tje tribel style!

In Alkmaar laten zetten, toffe lui daar

Heb je geen foto???
Vind het leuk dat wie een tattoo heeft dat die er een foto probeert op te zetten,van mij komt er een nieuwe foto aan heeft mijn vriendin gisteren gemaakt,stuurt ze naar mij op hopelijk vandaag.
dus FOTO, :D ;)
door medische omstandigheden gestopt met brandweer,ehbo en lotus......bij brandweer wel nog preventie en bardienst..............

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #17 Gepost op: 7 november 2005, 07:55:41
Zou wel een tattoo willen op m'n schouder, maar niet zo groot en denk ook niet van de brandweer
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

McFozzy

• Forum gebruiker
  • OBM + AHBM-Preventie
Reactie #18 Gepost op: 7 november 2005, 11:42:31
ik ben geen piraat  maar toch heb ik er een deze foto is niet in gekleurd maar die op mijn linker boven arm wel in de kleuren van het logo

En nu maar hopen dat ze deze brandweerpost niet opheffen....  ;D ;D ;D :laugh:

SEH zustertje

• SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 7 november 2005, 20:14:28
En nu maar hopen dat ze deze brandweerpost niet opheffen....  ;D ;D ;D :laugh:
dan gebruik je toch gewoon dit:

http://media.putfile.com/SNL-Tattoo ;D