leiderdorp :grote brand school

Auteur Topic: leiderdorp :grote brand school  (gelezen 5040 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 31 oktober 2005, 14:34:43
Dronken bevelvoerder?  :P

Als je nou niks zinnigers te melden hebt, zwijg dan alsjeblieft..... >:(


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #31 Gepost op: 31 oktober 2005, 15:48:27
Boeiend hoor al die speculaties van mensen die zelfs geen eens zijn wezen kijken.  :-\ :-X
Bovenal die suggesties alsof de bevelvoerder of ovd inschattingsfouten maakt.  >:(

als het overgekomen is alsof ik wilde zeggen dat er inschattingsfouten zijn gemaakt, dan was dat niet mijn bedoeling, ik zet gewoon alleen even neer hoe ik denk dat het gegaan zou kunnen zijn, maar het zou natuurlijk ook heel anders gegaan kunnen zijn


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #32 Gepost op: 31 oktober 2005, 16:53:20
Boeiend hoor al die speculaties van mensen die zelfs geen eens zijn wezen kijken.  :-\ :-X
Bovenal die suggesties alsof de bevelvoerder of ovd inschattingsfouten maakt.  >:(
Boeiend? het is gewoon weg stomvervelend deze discussie.Er worden speculaties gedaan door deze en gene,en niemand weet het rechte daarvan.Ik heb al eens eerder gezegt,weet je er totaal niets vanaf hou dan ook verder je mond  >:(

Voor de gene die het aangaat lees dit nog maar eens

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5482.0


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #33 Gepost op: 6 november 2005, 10:46:41
Nog effe of topic:

Het opschalen heeft niet veel te maken met hoeveel rook er van een brand komt of hoe ver het zichtbaar is. Als voorbeeld onderstaande brand bij ons waar de rookwolken wel vanaf 20 kilometer ver zichbaar waren en de brand niet groter is geworden dan kleine brand met een paar uur werk. Geen foutieve inschatting van de bevelvoerder maar puur moeilijk uit te krijgen en daarbij verder geen extra materiaal nodig te hebben omdat dat niet nodig was.



Zo weer on topic nu ;D ;D