FLO-akkoord en akties bij de brandweer & ambulance

Auteur Topic: FLO-akkoord en akties bij de brandweer & ambulance  (gelezen 88156 keer)

0 gebruikers (en 30 gasten bekijken dit topic.

Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #200 Gepost op: 9 december 2005, 17:33:44
Verspreid onderstaande teksten naar de daarbij behorende adressen ;)


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #201 Gepost op: 9 december 2005, 17:33:55
CMHF

De Haag 5

3993 AV   Houten
 
 
 
 
 


december 2005.
 
 
 
 
 


Geachte heer/mevrouw,


De inhoud van het onderhandelaarsakkoord CAO sector Gemeenten 2005-2007 van 6 december 2005 stelt mij diep teleur. Voor mij is het onbegrijpelijk dat het onderhandelaarsakkoord op deze manier en met deze inhoud gepresenteerd wordt.

Ik, en velen met mij, kunnen ons hier in niet vinden.
 


Brandweer Nederland verdient beter !!!!
 
 
 
 
 
 


Handtekening_____________________________________
 
 


Naam____________________________________________
 
 


Brandweer________________________________________


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #202 Gepost op: 9 december 2005, 17:34:56
VNG

Postbus 30435

2500 GK   Den Haag


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #203 Gepost op: 9 december 2005, 17:38:36
Als je met elkaar knokt, voor betere arbeidsomstandigheden, beter uurloon, dat slapen bij de baas gewoon werk is.. Heb je al mijn steun en heb je het volste recht van spreken  !! en daar zal ik jullie absoluut in steunen..

Maar de FLO ??, dat slaat echt nergens meer op..., Maak je druk over de primaire arbeidsvoorwaarden.. Over de uitgangspunten daar, en dat je daar punten kunt scroren, die op dan automatisch op alle andere arbeidsvoorwaarden effectief zijn, maar daar durven we het duidelijk niet over te hebben..


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #204 Gepost op: 9 december 2005, 17:43:37
en via het brandweer informatie systeem deze tekst ontvangen:

Nr.   
9 december 2005     


Defensiebrandweer helpt Gemeente Rotterdam

In verband met het waarborgen van de veiligheid in Rotterdam heeft Burgemeester Opstelten besloten om bijstand aan te vragen bij Defensie. Dit is gedaan in overleg met de dienstleiding van Brandweer Rotterdam. Het verzoek om bijstand is via de Commissaris van de Koningin van Provincie Zuid-Holland gedaan. Er is een aanvraag gedaan voor 20 mensen.

Op dit moment is bekend dat Defensie aan dit verzoek van bijstand gehoor wil en kan geven. Dit betekent dat vanaf 20:00 uur 20 militairen op verschillende kazernes in Rotterdam het zittende brandweerpersoneel zullen aflossen. Het zal gaan om de kazernes aan de buitenrand van Rotterdam. De kazernes in de stad zullen bemand blijven door brandweerpersoneel van Brandweer Rotterdam. Dit in verband met de complexiteit van het verzorgingsgebied in de stad.

De militairen zullen onder leiding van een bevelvoerder van Brandweer Rotterdam plaats nemen op de kazernes. Hiermee is o.a. gezorgd dat de bekendheid binnen het verzorgingsgebied gewaarborgd wordt. Verder zal er ook een instructeur op de kazernes aanwezig zijn voor uitleg en vragen met betrekking tot het materieel.

Met deze aanvulling zorgt de gemeente dat de basis-brandweerzorg gewaarborgd blijft. De militairen staan onder direct commando van de commandant Brandweer Rotterdam Dhr. J.D. Berghuijs.

Dit persbericht is ook te raadplegen via de Internetsite van het Stadhuis Rotterdam,
www.rotterdam.nl


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #205 Gepost op: 9 december 2005, 17:45:57
Als je met elkaar knokt, voor betere arbeidsomstandigheden, beter uurloon, dat slapen bij de baas gewoon werk is.. Heb je al mijn steun en heb je het volste recht van spreken  !! en daar zal ik jullie absoluut in steunen..

Maar de FLO ??, dat slaat echt nergens meer op..., Maak je druk over de primaire arbeidsvoorwaarden.. Over de uitgangspunten daar, en dat je daar punten kunt scroren, die op dan automatisch op alle andere arbeidsvoorwaarden effectief zijn, maar daar durven we het duidelijk niet over te hebben..

als je mijn en die van andere voorgaande reacties leest en eens uit zoekt waar het om gaat, maar nee dan plaats je alsnog weer die zinnen in je laatste alinea.......

Je tekst in je profiel klopt wel heel erg met hoe jij je hier opstelt

 :'(


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #206 Gepost op: 9 december 2005, 17:46:04
het verbaast me toch telkens weer dat mensen die totaal niets van het brandweervak weten,toch met een oordeel klaarstaan  >:(

Ja wat wil je met al die elende die ze veroorzaken met die acties


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #207 Gepost op: 9 december 2005, 17:48:14
inderdaad peter, ik zit me hier met elke keer weer met dergelijke opmerkingen op mijn nagels te bjjten om niet effe lekker uit te halen hier.........erg frustrerend allemaal.

Maar goed, wij weten waar we voor staan en dat geven we niet af...................geloof mij



Dit zelfe geld denk ik voor de andere partij


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #208 Gepost op: 9 december 2005, 17:48:32
Ja wat wil je met al die elende die ze veroorzaken met die acties

Is inderdaad niet hetgeen wat iedereen ook wilt, maar heb je te danken aan onze goede regering die voor iedereen een passende oplossing weet te bedenken......................De tijd van vlaggetjes en fluitjes is voorbij...........


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #209 Gepost op: 9 december 2005, 17:49:33
Dit zelfe geld denk ik voor de andere partij

is ook niets mis mee.......sta hier alleen mijn standpunt te verdedigen en niet iemands opmerkingen uit te moeten leggen..........blijkbaar snapt nog niet iedereen waar het werkelijk om gaat...........staat hier ook al geplaatst overigens!