FLO-akkoord en akties bij de brandweer & ambulance

Auteur Topic: FLO-akkoord en akties bij de brandweer & ambulance  (gelezen 88181 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

spuit 11

  • Gast
Reactie #230 Gepost op: 9 december 2005, 20:00:44
Tsja,nogmaals ik vondt die blokkades ook 2 stappen te snel ;)
Peter ik ben het met jou en de andere eens wat hier word gezegd je weet ik ben zelf geen brandweerman maar ik begrijp donders goed wat het beroep inhoud en ik sta helemaal achter de acties en ik hoor ook om me heen wat de mensen NU over de brandweer zeggen en er een heisa overmaken en dat hoorde ik niet als de boeren of vrachtwagen chauffeurs weg acties voerde en daar erger ik me aan want de mensen moeten beseffen dat jullie 24 uur klaar staan voor ze.
dat wou ik even kwijt.
gr
peter


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #231 Gepost op: 9 december 2005, 20:11:29
(...)ik noem een NVBR etc. het beeld duidelijk heeft verwoord. Wij hebben zelf al wel het nodige gedaan vandaag om zowel landelijk als regionaal maar zolang ons doel niet duidelijk wordt verwoord zal het weinig sympathie opleveren. Daar heb je helemaal gelijk in.

NVBR = Berghuijs


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #232 Gepost op: 9 december 2005, 20:34:15
Misschien is het volgende cursus waardevol voor het management bij de brandweer en bij het VNG...... met ff een akkoordje om de brandweer te 'reorganiseren' ben je er niet.

http://www.proeducation.nl/html/index.php?c=opleidingsinfo&intOpleidingId=292

Doel opleiding verandermanagement

De opleiding verandermanagement helpt u om de consequenties van veranderingsprocessen voor alle functionele gebieden in uw organisatie te overzien.

(...)

Bestemd voor

Deze opleiding verandermanagement is bedoeld voor HBO-ers en WO-ers met ruime werkervaring. U bent binnen uw organisatie betrokken bij organisatieveranderingen en u wilt zich ontwikkelen in het beter begeleiden en sturen van deze veranderprocessen. Of u bent als adviseur werkzaam.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #233 Gepost op: 9 december 2005, 21:39:10
Ambulancedienst niet achter brandweeracties
 
 
UTRECHT -  De ambulancedienst in Utrecht keurt de wilde acties van de brandweer af. Volgens directeur Versluis brengen de acties onnodig veel risico's met zich mee.

De brandweer voert sinds woensdag actie uit onvrede met de nieuwe CAO. Het ambulancepersoneel gaat wel akkoord met die overeenkomst.

Afgesproken is dat brandweer- en ambulancepersoneel na 20 dienstjaren lichter werk moet doen. De brandweerlieden zijn bang dat zulk werk er niet voor ze zal zijn.

Directeur Versluis van de Regionale Ambulance Utrecht denkt daar anders over. Ook de Reinigingsdienst in Utrecht denkt dat er wel voldoende lichter werk zal zijn.
 
 
www.rtvutrecht

Ambulancedienst Utrecht keurt actie brandweer af?? Nee, de heer Versluis keurt de actie af, en dat is dus niet het ambulancepersoneel!!!!!!!!!!!
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #234 Gepost op: 9 december 2005, 21:41:54
Ja wat wil je met al die elende die ze veroorzaken met die acties

Ellende is met dubbel L
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #235 Gepost op: 9 december 2005, 21:47:59
Ambualncedienst Utrecht keurt actie brandweer af?? Nee, de heer Versluis keurtde actie af, en dat is dus niet het ambualncepersoneel!!!!!!!!!!!
Persbericht is zowieso al onzin. Personeel in Utrecht is niet in dienst bij de gemeente.


Gerard A.

  • Gast
Reactie #236 Gepost op: 9 december 2005, 21:49:35
i.v.m. het sluiten van het forum op www.brandweer.pagina.nl is er op www.brandweerinactie.nl een forum waar verder gediscuseerd kan worden


54746

  • Gast
Reactie #237 Gepost op: 9 december 2005, 21:54:53


firemanr

  • Gast
Reactie #238 Gepost op: 9 december 2005, 22:01:17
i.v.m. het sluiten van het forum op www.brandweer.pagina.nl is er op www.brandweerinactie.nl een forum waar verder gediscuseerd kan worden

Wat is er mis met deze plaats? ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #239 Gepost op: 9 december 2005, 22:08:12
Ik geloof niet dat je als mod deze berichten ( ;)) op je site wil hebben..... ;D